Khamis, 20 September 2012

www.telokkemang.blogspot.com/

www.telokkemang.blogspot.com/


ZIARAH MESRA RAKYAT - AIDILFITRI 2012

Posted: 20 Sep 2012 01:07 AM PDT

Aidilfitri telah berlalu, namun semangat perjuangan fitrah kebenaran & keadilan harus diteruskan. Kunjungan serta ziarah ketika Aidilfitri mengukuhkan lagi semangat perubahan membentuk kerajaan rakyat di N. Sembilan.

Tahniah buat Cabang-cabang dan AMK yang telah menjayakan majlis silaturrahim Aidilfitri masing-masing. Sokongan rakyat bertambah yakin terhadap Pakatan Rakyat menjadi petanda besar gerakan perubahan perlu dipastikan kemenangannya.

Tingkatkan gerak kerja bersama. Hubungan bersama rakan-rakan Pakatan Rakyat -KEADILAN,  PAS & DAP yang kukuh telah memberikan suatu inspirasi Harapan Baru rakyat terhadap Pakatan Rakyat.

Salam Perjuangan,

Kamarul Baharin Abbas
Pengerusi MPN KEADILAN N.SEMBILAN
MP Telok Kemang














JELAJAH MERDEKA RAKYAT N.SEMBILAN - 7 September 2012

Posted: 20 Sep 2012 12:59 AM PDT

Terima kasih buat semua RAKYAT yang terlibat & Cabang-cabang KEADILAN N.SEMBILAN. Insyallah kita doakan perubahan bersama di N. Sembilan membentuk kerajaan rakyat.

Sokongan & dukungan rakyat adalah penting bagi memastikan perjuangan keadilan & kebenaran dapat ditegakkan. Sambutan cukup menggalakkan & menyakinkan adalah signal penting harapan tinggi rakyat terhadap perubahan.

Harapan perubahan ini perlu digalas dengan baik bagi memastikan agenda DEMI RAKYAT terlaksana dengan sebaiknya di N. Sembilan.

Salam Perjuangan,

Kamarul Baharin Abbas
Pengerusi MPN KEADILAN N.SEMBILAN
Ahli Parlimen Telok Kemang










Tiada ulasan:

Nuffnang