Nuffnang

R Sivarasa - Ahli Parlimen Subang

Posted by Unknown | Posted on 11:35 PTG

R Sivarasa - Ahli Parlimen Subang


A Saturday for Sivarasa

Posted: 09 Apr 2011 12:21 AM PDT

Saturday - 9th April 2011
Sivarasa started off the morning at Damansara Damai with the families of the senior citizens' who have recently passed away. The programme organised by the office of the State Assemblyperson of Bukit Lanjan, Penyelaras DUN Paya Jaras and Petaling District Office to hand out the balance payment of the RM2500 given by the Selangor State Government under the Skim Usia Mas programme of the Merakyatan Ekonomi Selangor initiative.

This was followed by a visit to a resident who was the victim of a motorcycle accident recently.

Following the visit to the accident victim, Sivarasa went on to Kg Kayu Ara to visit the site of a fire affecting 2 families and 4 homes. He also arranged for the temporary relief housing for the victims at the Kg Kayu Ara community hall.

All these visits completed the morning of a Member of Parliament on a Saturday.



MY VOICE FOR NATION

Posted by Unknown | Posted on 11:08 PTG

MY VOICE FOR NATION


Posted: 09 Apr 2011 03:59 AM PDT

Posted: 08 Apr 2011 11:53 PM PDT

N45 Dr Halimah Ali

Posted by Unknown | Posted on 11:07 PTG

N45 Dr Halimah Ali


ADUN SELAT KLANG KHITAN ANAK 14 ANAK PEREMPUAN

Posted: 09 Apr 2011 10:29 AM PDT

9.4.11
KAMPUNG KERETAPI, KLANG
Majlis Khitan Perdana disertai oleh 14 peserta dan dimulakan dengan bacaan yasin oleh Biro Muslimat Masjid Nurul Amin Kpg Delek untuk mendapat keberkatan dan untuk santapan spiritual anak-anak bak kain putih itu.Kemudian tazkirah ringkas diberi.oleh Hjh Zakiah Ketua Biro Muslimat.Ucapan oleh ADUN SELAT KLANG sebelum beliau memulakan majlis khitan.YB Dr Hjh Halimah Ali telah mengingatkan bahawa kanak-kanak lazim diberi suntikan pelali tiga serangkai untuk mencegah penyakit polio, difteria dan tetanus sebulan sekali semenjak umur 2 bulan.Kemudian disusuli dengan suntikan tambahan pada usia 18bulan dan 7tahun.Ini adalah untuk mempastikan tahap imuniti mereka kepada penyakit tersebut di paras maksima.Begitulah perumpamaan si anak yang perlu suntikan ilmu untuk mencegahnya daripada virus jahiliyyah yang akan memusnahkan hidupnya di dunia bahkan sehingga akhirat.Justeru, beliau yang juga merupakan EXCO PENDIDIKAN,PENDIDIKAN TINGGI DAN PEMBANGUNAN MODAL INSAN KERAJAAN SELANGOR menekankan peri pentingnya ibubapa merancang secara serius agar anak dibekalkan ilmu yang mencukupi untuk berjaya di dunia dan akhirat.Untuk jadikan anak rajin menimba ilmu si ibu haruslah rajin dilihat si anak membaca dan pergi ke majlis ilmu, tambahnya.
Peserta terdiri daripada anak-anak berusia daripada 2 bulan sehingga 11tahun.dan ini merupakan majlis khitan perdana kedua yang dianjurkan ADUN SELAT KLANG di kawasannya dan mendapat sambutan yang amat memberangsangkan daripada pelbagai penduduk,alhamdulillah..

METER SPIRITUAL menunjukkan perlu caj bateri iman

Posted: 09 Apr 2011 03:45 AM PDT

Buku manual rujukan induk mukmin yang bertaqwa (SURAH BAQARAH AYAT 2) jelas menyatakan kita harus sedar apa yang sedang kita jalani dan faham arah tuju hidup ini. Daya tarikan dunia melalui nafsu dan syaitan  yang menyebab kita hilang fokus dan lupa daratan akan menjerumus kita ke lembah dosa dan maksiat samada skala kecil atau besar.Justeru adalah bijak jika kita sentiasa mengintai meter spiritual kita setiap hari agar tidak ketandusan petrol iman.......

ZULKIFLI BIN NOORDIN

Posted by Unknown | Posted on 11:06 PTG

ZULKIFLI BIN NOORDIN


KELIRU YANG MENGELIRUKAN!

Posted: 09 Apr 2011 03:01 AM PDT

(Erdogan di Perkuburan Kamal Attarturk, Ankara. Tiap tahun Erdogan akan mengalungkan bunga di Tugu Attarturk)

Salam 2 all.

Teman melihat perbincangan isu videoklip "Jantan-X" kini sudah menjadi cacamerba dan pasemboran habis. Tau-tau muncul begitu ramai yang bukak kancing rimbok meja menjadi mupti dan hakim syarie, siap dengan segala patwa yang keliru lagi mengelirukan. Habis semua hukum zina dan qazaf dipunggah dan diputar poosing sampai Karpal pun boleh pening yop.

Isu videoklip ini sengaja diputarbelitkan oleh para pemutar yang "nampak kuman diseberang tapi buta dengan gajah didepan mata". Macam sesetengah badut ingusan yang memaki hamun YAB Perdana Menteri mengalungkan bunga di Tugu Peringatan Attarturk dalam lawatan ke Turki baru-baru ini. Sampai ada Pak Yangoat yang mengkapior dan menerakakan PM. Dema tak ingat yang YAB Perdana Menteri Turki Recep Tayyib Erdogan pun tiap tahun kalung bunga disitu yop. Eh, takkan kapior Erdogan tu kot?

Berbalik kepada isu videoklip, apa sebenarnya isunya? Isunya ialah:

1. adakah videoklip itu tulin, maksudnya bukan superimpose dan lain-lain?

2. jika tulin, siapa watak-watak yang ada didalam video itu?

3. setelah dikenal pasti, barulah kita siasat apa yang berlaku dalam videoklip itu? Adakah mereka main gasing atau pun main guli?

4. jika kandungan videoklip itu menunjukkan berlaku satu perlakuan jenayah, maka kesalahan itu hendaklah disiasat; dan jika cukup bukti, pendakwaan bolehlah dikenakan samada di Mahkamah Sivil atau Mahkamah Syariah.

5. dan jika pemilikan, penyebaran dan pendedahan itu juga satu kesalahan, maka jika cukup bukti, pendakwaan bolehlah dikenakan terhadap mereka yang berkaitan samada di Mahkamah Sivil atau Mahkamah Syariah.

Jadi apa fakta yang ada setakat ini? Seorang yang bernama Datuk Shazryl Eskay Abdullah, rakan baik Anwar telah membuat satu pertemuan rahsia dan sulit bersama beberapa editor media tempatan di Sri Carcosa Negara dan mempertontonkan kepada mereka satu videoklip. Para editor tersebut balik kepejabat masing-masing dan membuat lapuran mengenai videoklip itu. Kecuali beberapa kerat manusia, tiada siapa pun tahu apa berlaku dan siapa watak-watak dalam videoklip itu. Tau-tau, 3 jam selepas itu, Anwar, kawan baik Datuk Eskay membuat kenyataan akhbar menafikan dia watak dalam videoklip itu. Tak pasal-pasal satu dunia tahu pasal videoklip tersebut, and all hell broke loose!!!

Anwar lalu membuat lapuran polis di IPD Dang Wangi, meminta polis menyiasat videoklip tersebut. Kerajaan memutuskan untuk membentuk satu pasukan siasatan khas di Bukit Aman utnuk menjalankan siasatan. Dan pihak polis tanpa berlengah terus memulakan penyiasatan.

Setakat ini, daripada 5 soalan diatas, pihak polis hanya baru menjawab soalan pertama, iaitu pihak polis hanya baru mengesahkan videoklip itu tulin!!! Ada 4 soalan lagi yang belum dijawab, termasuk siapa watak-watak dalam videoklip itu dan apa yang sedang mereka lakukan? Bermakna siasatan pihak polis belum selesai. Jadi dimana yang kepoh tak tantu pasal mengupas isu zina, qazaf, sampai kapir mengkapir pasik mempasik satu sama lain?

Sebenarnya tidak timbul langsung isu zina atau menuduh orang berzina pada peringkat ini! Jadi tak timbul isu qazaf, empat orang saksi, hudud dan lain-lain. Semuanya retorik, teoretikal, hypothesis, andaian, spekulasi dan putar-pusing yang sekadar membuang masa dan pikiran. Dan yang paling teruk, ada segelintir daripada pematwa-pematwa ni tengok videoklip tu pun belum, dah keluar pelbagai macam patwa dan hukum-hakam!

Pada teman, kita sepatutnya membenarkan pihak polis menyelesaikan siasatan dahulu. Sekarang baru masuk peringkat kedua; iaitu mengenal pasti watak-watak dalam videoklip yang sudah pun disahkan tulin. Semua pihak perlu berikan kerjasama kepada PDRM untuk menyelesaikan siasatan mereka. Hanya setelah selesai kesemua 5 soalan diatas, barulah boleh kita perbincangkan isu yang relevan berdasarkan hasil siasatan PDRM tersebut.

Bila dah selesai siasatan Bukit Aman nanti, bergantung pada hasil siasatan mereka, barulah kita tengok perlu atau tidak Suruhanjaya DiRaja, atau nak charge Datuk Eskay @ Trio itu, atau nak heret Jantan-X ke Mahkamah Syariah ke? Itu semua masih premature sehinggalah pihak PDRM selesai dengan penyiasatan mereka.

Sementara menunggu selesainya siasatan itu, yang sebenarnya diminta oleh Anwar sendiri berdasarkan lapuran polis yang beliau buat, eloklah semua pihak relax dulu. Nasihat teman, hentikanlah mempolitikkan semua isu. Kesian teman nengok habis anak bini dan kekawan diheret sama. Udah-udahlah tu yop. Biorlah pihak PDRM jalankan tugas mereka tanpa gangguan dan fitnah.

Adios amigos, grasias senor.

Wallahua'lam & Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Sabtu
05 Jamadil Awal 1432
09 April 2011

Dr Shafie Abu Bakar

Posted by Unknown | Posted on 11:02 PTG

Dr Shafie Abu Bakar


Bergiatlah Dalam Jamaah, Elak Dari Terjebak Dalam Ajaran Salah

Posted: 09 Apr 2011 04:14 PM PDT

念群与沙登人民同在 | Nie Ching for Serdang

Posted by Unknown | Posted on 9:33 PTG

念群与沙登人民同在 | Nie Ching for Serdang


[Schedule@April 10 Sunday] Where to meet DAP's Candidate for N. 39 Repok (Sarikei)

Posted: 09 Apr 2011 09:19 AM PDT

Sarikei-Lawatan Calon  Date/Time: 10 April, 8:30am – 11:00am

Venue: Pasar Baru 新菜市场/猪肉市场 (map more details»  copy to my calendar


Sarikei-Sidang Akhbar  Date/Time: 10 April,  11:00am

Venue: Pejabat Cawangan DAP Sarikei 民主行动党泗里街支部  (map) more details»  copy to my calendar



Sarikei-Ceramah 
Date/Time: 10 April,  6:30pm - 11:30pm

Venue: 黄尤庆家 (Bulat小店),  天天茶室(Jln Repok)
Speakers: Tan Kok Wai, Liew Chin Tong, DAP's candidate for N. 39 Repok Dr Wong Hua Seh, Saudara Chong Siew Chieng and Teo Nie Ching!! 陈国伟、刘镇东、候选人黄华西、张念群、 张守江
(More......)

[Sarawak Election] UBAH bersama DAP di N. 39 Repok, Sarikei !!

Posted: 09 Apr 2011 09:05 AM PDT

Click the following picture to open it in larger view on another Internet Browser:-

(More......)

[Borneo Post@Sarikei] DAP bangkitkan dua masalah setiap hari

Posted: 09 Apr 2011 08:51 AM PDT

SIDANG MEDIA: Lim (tengah) sedang mempertikaikan satu kenyataan yang terpampang pada poster pemimpin Barisan Nasional.

SARIKEI: Parti Tindakan Demokratik (DAP) akan membangkitkan dua masalah setiap hari terutama yang berkaitan dengan kerajaan dan pemimpin Barisan Nasional (BN).

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng, dalam sidang media sempena  lawatan politik beliau yang pertama ke sini, petang kelmarin memberitahu jika Pakatan Rakyat (PR) berkuasa, mereka akan mengagihkan bantuan RM500 setahun bagi semua warga emas berumur lebih 60 tahun.

“Jika kita menang kita akan wujudkan dan perkenalkan kerajaan berjiwa rakyat. Apa yang paling penting dalam kerajaan berjiwa rakyat kita ini ialah warga emas harus dijaga.

“Di samping itu beberapa isu berkaitan dengan tanah dan pentadbiran serta kepimpinan BN juga akan bangkitkan agar rakyat boleh lihat dengan jelas apa yang berlaku dalam kerajaan BN,” katanya lagi.

Turut hadir bersama pada sidang media itu ialah calon DAP Wong Hua Seh, Ahli Parlimen Serdang, Teo Nie Ching dan Naib Pengerusi DAP Sarawak, Chong Siew Chiang.

Dipetik dari Borneo Post
(More......)

[April 9] UBAH taking pictures with IBAN brothers and Kopitiam boss!!

Posted: 09 Apr 2011 06:32 AM PDT

Ubah will be following these Iban brothers going home tonight.. :-)

UBAH took picture with the boss of kopitiam who kindly let us using her place for ceramah in Sarikei tonight..

(More......)

[April 9] Police revokes DAP ceramah permit in Kuching, UBAH is angry..

Posted: 09 Apr 2011 06:18 AM PDT

Police suddenly revokes the permit of one DAP ceramah in Kuching, police personnels are on the way to disperse people now. Ubah is angry!

(More......)

[April 9@Sarikei] UBAH listens to ceramah in the rain..

Posted: 09 Apr 2011 05:55 AM PDT

Raing in Sarikei since 330pm. People are holding umbrella to listen to our leaders' speech..

Ubah, Ubah, do you understand Saudara Wong Ho Leng's Fu Zhou dialect? Can you translate for me? ;-)

(More......)

[April 9] Raining in Sarikei now, UBAH cannot fly out and play..

Posted: 09 Apr 2011 01:56 AM PDT

Raining cats and dogs in Sarikei.. Ubah cannot fly out and play.. Sob sob..

(More......)

[Sarikei,6.30 - 11pm] Ceramah@Kedit Runcit ChiengHock Siong (Sek Tinggi) & HockNgouHiong Cafe

Posted: 08 Apr 2011 10:04 PM PDT

Selangor EXCO Saudari Teresa Kok and Sibu MP Saudara Wong Ho Leng will be speaking in Sarikei tonight !! 6.30pm at Kedit Runcit Chieng Hock Siong (Sek Tinggi) and Hock Ngoun Hiong Cafe (Pasar).

Time: 6.30pm - 11.00pm

Date: 9-4-2011 (Tonight!!)

Venue: Kedit Runcit Chieng Hock Siong (Sek Tinggi) and Hock Ngoun Hiong Cafe (Pasar)

Other speakers include DAP's candidate for N. 39 Repok Dr Wong Hua Seh, Selangor EXCO Saudari Teresa Kok, Sibu MP Saudara Wong Ho Leng and Teo Nie Ching!!

UBAH and her friends are lining up to listen to DAP's ceramah..

(More......)

Philosophy Politics Economics

Posted by Unknown | Posted on 9:06 PTG

Philosophy Politics Economics


Sarawak Campaign Snippets

Posted: 09 Apr 2011 07:24 PM PDT

Sarawak Must Change

Posted: 08 Apr 2011 11:05 PM PDT

Dr Siti Mariah Mahmud

Posted by Unknown | Posted on 3:19 PTG

Dr Siti Mariah Mahmud


Masaalah Umno

Posted: 09 Apr 2011 08:03 AM PDT

Umno sedang menghadapi masalah dengan orang Melayu menyebabkan mereka tidak menyokong parti itu,, kata bekas Ketua Puteri Umno Datuk Seri Azalina Othman Said.

"Umno menghadapi masalah dalaman hingga orang benci kepada Umno.

"Banyak sabotaj dalam Umno, " katanya di majlis dengfan Puteri Umno Selangor hari ini.

Beliau berkata, pegawai kerajan dari kementerian pengajian tinggi, jabatan pelajaran pejabat tanah tidak sokong kerajaan.

"Kita ada masalah imej Melayu. Kes SPRM, kes video seks Anwar (Datuk Seri Anwar Ibrahim).

"Telah dimanipulasi hingga orang kata Umno yang buat.

"Dalam video seks orang kenal siapa Tan Sri Rahim (Thamby Chik)," tambahnya.

Azalina berkata, Umno juga menghadapi masalah dengan pengundi Melayu di bandar.

Katanya, profesional Melayu bandar tidak pedulikan Umno, sebaliknya mementingkan soal gaji dan keluarga mereka.

"Ada wakil rakyat kita (Melayu) yang orang menyampah, ada berjabat tangan tidak tengok muka," katanya. - FMT

Najib Under Fire over ‘flippant’ statement

Posted: 08 Apr 2011 08:51 AM PDT


SHAH ALAM: Klang MP Charles Santiago today hit out at Prime Minister Najib Tun Razak for being flippant over the death of Selangor Customs department assistant director, Ahmad Sarbani Mohamed.

"What is the prime minister trying to explain?" he asked, adding that Najib was not serious about Ahmad Sabrani's case.

Yesterday, Najib said that Ahmad Sarbani's case was different from Teoh Beng Hock's in that the latter was called in by the Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) for questioning whereas the former showed himself up voluntarily at the MACC office in Kuala Lumpur.

Santiago was speaking to reporters at the MACC office here after meeting its director Jaafar Maahad to get more information about Ahmad Sarbani.

Also present were Pakatan Rakyat parliamentarians Khalid Samad (Shah Alam), Dr Siti Mariah Mahmud (Kota Raja) and M Manoharan (Teluk Intan).

Santiago also said that Pakatan generally supported the operation of the MACC in its fight against corruption, but the anti-graft agency has to bear responsibility for the death of Ahmad Sarbani.

"He died in the premises of the MACC. So, MACC has to answer for this tragedy," he added.

Manoharan said that he would call for an emergency sitting of Parliament to discuss the procedures for an investigation of the MACC.

"What was the MACC doing? How did it let someone to fall to his death?" he asked, adding that as a lawyer, he has never come across a case where a victim has volunteered to provide information.

He also said the public wants answers from the government, especially regarding the mystery of the lost documents and Ahmad Sarbani's mobile phone.

"Besides, people also want to know how is it possible for him to fall out of a small window.

"And why has the government refused to release the post-mortem report since the case is of public interest?" Manoharan asked.

  

Meanwhile, Khalid said the MPs visited the MACC headquarters here to obtain the latest information about Ahmad Sarbani's case.
]
"We expect the state to provide information to the people," he said, adding that the parliamentarians also suggested to the MACC to install CCTVs in every corner of the office.

He said that a suspect must always be accompanied by a MACC officer during investigation in the future.

Khalid said that Pakatan expects the federal government to form a Royal Commission of Inquiry to probe into Ahmad Sarbani's incident.

Earlier, police blocked the roads leading to the MACC office after rumours spread that Pakatan supporters planned to hold a protest rally against the MACC.

Ahmad Sarbani was arrested in connection with a corruption offence earlier this month. He was released on bail after questioning.

However, he was found dead inside the premises of the KL MACC in Jalan Cochrane on Wednesday.

i n t a n h i j a u

Posted by Unknown | Posted on 3:16 PTG

i n t a n h i j a u


KM SARAWAK DIKELILINGI BOMOH...?

Posted: 08 Apr 2011 05:39 PM PDT


Calon Bebas Balingian Datuk Salleh Jafaruddin mendakwa Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Abdul Taib Mahmud dikelilingi oleh 'bomoh luar negara'.

"Kita mahu selamatkan Sarawak daripada dipimpin seorang ketua yang tunduk dan menyerahkan akal fikiran, keupayaan fizikal dan kerohanian dipengaruhi bomoh sihir luar negara yang mengelilinginya.

"Saya secara peribadi saya berjumpa dan berdepan dengan tiga bomoh itu pada hari penamaan calon di Mukah.

"Saya beritahu mereka tidak ada hak memberi nasihat spiritual kepada ketua menteri, khususnya pada pilihan raya sehingga mempengaruhinya dalam keputusan memuktamadkan senarai calon Barisan Nasional," kata Salleh pada sidang media hari ini.

Dakwanya, tiga bomoh berkenaan, seorang dipercayai rakyat Australia dan seorang lagi berbangsa Yahudi bekerjasama dengan naib presiden kanan PBB, Datuk Awang Tengah Ali Hasan, adik perempuan Taib - Radziah Mahmud dan Taib sendiri semasa menyediakan senarai calon BN.

NONE"Tidak ramai yang mengetahui cerita ini, sehingga hari penamaan calon pada 6 April lalu di Mukah. Pengaruh mereka ke atas cengkaman politik Taib begitu besar dan sukar diatasi, malah ia mengatasi pengaruh politik perdana menteri kita," dakwa Salleh yang juga adalah sepupu Taib.

Salleh, bekas timbalan menteri pelajaran juga menuduh Taib menipu pemimpin PBB, parti-parti komponen BN, seluruh pengundi Sarawak sejak 30 tahun lalu bahawa masih belum menemui pemimpin yang sesuai bagi menggantikan dirinya.

"Jika 30 tahun tidak memadai bagi memilih pengganti, adakah awak percaya dalam beberapa bulan ini selepas pilihan raya, dia boleh tiba-tiba memilih seseorang bagi gantikannya kecuali seseorang itu dicadangkan oleh bomohnya," katanya.(malaysiakini)

Comments for Wee Choo Keong

Posted by Unknown | Posted on 1:39 PTG

Comments for Wee Choo Keong


Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by andrew

Posted: 09 Apr 2011 10:05 AM PDT

He is just a fraud. He condemns others but he is doing the same things. shameless fella.

Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by tongkang singing

Posted: 09 Apr 2011 09:51 AM PDT

You Know lah this mangkok is talking Politic….mulut bau longkang…kalau kau jumpa ular mana kamu bunuh dulu>.>itu bai atau ular…..

Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! | Isuhot Dot COM

Posted: 09 Apr 2011 09:28 AM PDT

[...] Wee Choo Keong [...]

Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by tebing tinggi

Posted: 09 Apr 2011 09:24 AM PDT

People are born with all sorts of charecter,they are not like other animels where different in charecter is very much reconiseble, but beliving in that type of charecter is admireble.

Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by Lee

Posted: 09 Apr 2011 09:15 AM PDT

He is of full of bullshit. He twists and turns all the times. Where is your honour Bai? your motto should be say one thing and do another. just a fraud..

Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by Rizwan

Posted: 09 Apr 2011 09:02 AM PDT

pussy of jelutong…

Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by arif

Posted: 09 Apr 2011 08:49 AM PDT

KARPAL INI PUTAR ALAM YB. JANGAN DILAYAN SANGAT

Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by J.J.B

Posted: 09 Apr 2011 08:18 AM PDT

YB ,

Just neglect for the moment sex video bla bla . Honestly just get the police to their job identifying the person on it with you all honest MP with to inclination to ensure Anwar is is real person. Please ensure truth be told even it does not benefits you.

Please focus what you do best ,

1) sdn bhd cheating us the common public .
2) astro … open license for new player?
3) toll reduction , tell Najib to give more. Fuel went up.
4) If gov decided to sell away the RRIM land , can part of it to be planned for the 1st home program at the reasonable price,you dont seems to side with developers on most issue .. maybe you could help us here ?
5) UNIFI speed are not as promised here in Jalan Kuching Apartments me .. they told us its due to the copper line in the building.Why dont they warn us earlier before we sign up?

Can you represent us here in Jalan Kuching area?

Comment on Congratulation Celcom for making huge profits! What about your poor customer service? by Celcom Subscriber

Posted: 09 Apr 2011 07:09 AM PDT

For your information Celcom already upgrading their network with using Next Generation Intelligent Network (NGIN) for Malaysian Subscriber. I am sure that all of you can have more benefit from that. For Celcom CEO please make sure the NGIN Testing are fully completed and share to Malaysian people before launching your new product “Super Prepaid Plan”

Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by idiotic

Posted: 09 Apr 2011 04:49 AM PDT

Karpal is showing his stupidity. I didn’t know that the Petaling Jaya Session Court grant postponement of cases for lawyer to hold a press conference. He must have pusing the judge that he has more important matter to handle.

We began to see his true colour.

Direct Free Kick

Posted by Unknown | Posted on 1:36 PTG

Direct Free Kick


Menyampaikan hadiah-hadiah di program Nasi Lemak Sotong & Kopi O di Pangsapuri Ampang Hilir, Lorong Bahagia, Kg Pandan 9 April 2011.

Posted: 09 Apr 2011 03:21 AM PDT

Menyampaikan bantuan dari rumah ke rumah sempena program Nasi Lemak Sotong & Kopi O di Pangsapuri Ampang Hilir, Lorong Bahagia, Kg Pandan 9 April 2011.

Posted: 09 Apr 2011 02:50 AM PDT

YB BN

YB PAS

YB PKR

YB DAP