Isnin, 11 April 2011

Comments for Wee Choo Keong

Comments for Wee Choo Keong


Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by along

Posted: 11 Apr 2011 02:58 AM PDT

Anwar” Look like me, sound like me, watch belong to me but it not me” correct, correctm corret

Comment on Issues for your MP by weechookeong

Posted: 11 Apr 2011 12:12 AM PDT

Penjelasan pihak pentadbiran Hospital Tentera Tuanku Mirzan: daripada Koperal Jackson adalah seperti berikut:

Atas arahan Kementerian Pertahanan setelah mendapat banyak rungutan dari anggota tentera yang sedang bertugas dan yang tinggal di kawasan sekitar Kem Kementah yang sukar mendapatkan rawatan kerana sebelum ini klinik pesakit luar di tempatkan di Kem berkenaan, maka Jabatan pesakit luar Hospital Tentera Tuanku Mirzan telah di pindahkan semula ke Kem Kementah Di Jalan Gurney bagi memberikan rawatan kepada anggota-anggota tentera di Kem berkenaan.

Walaubagaimana pun pihak Hospital masih menerima kes-kes kecemasan untuk penduduk-penduduk sekitar dimana pesakit boleh merujuk terus ke Jabatan Kecemasan Hospital berkenaan.

Pihak saya telah mengemukakan sepucxuk surat kepada Hospital tersebut untuk mengesahkan jawapan diatas. Jawapan dari pihak pihak tersebut akan di panjangkan kepada tuan sekiranya tuan dapat memaklumkan alamat kepada Pembantu Khas, En Yacob – talipon no: 41433322.

Terima kasih atas maklumat tuan.

Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by konsensusbebas fans

Posted: 10 Apr 2011 04:45 PM PDT

Setuju dengan LAM(on April 9, 2011 at 4:23 pm)

Why no RCi? scare of the truth!!!

Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by warilembahpantai

Posted: 10 Apr 2011 09:37 AM PDT

Dear rakyat, apa nak hairan dgn singa yg sudah tidak ada gigi. His aging is making him off-balanced. Bukan tidak menghormati but prime time for him to go. Pls jangan susahkan rakyat dgn perkara-perkara yg mencelaru dan mengkorupkan fikiran-fikiran rakyat. Cinta ketenangan – we are the reliable and winnable voters!!!

Comment on Issues for your MP by khairul izani bin yusop

Posted: 10 Apr 2011 07:12 AM PDT

Hi YB,

Mnta penjelasan YB mengenai Hospital angkatan tentera ( wangsa maju) yg baru2 ini telah memberhentikan perkhidmatan kepada org awam dgn alasan org awam terlalu ramai,wal hal bila tiada rawatan dr pihak tentera dr@nurse yg terlibat hanya duduk smbil mmbaca paper,sy rasa benda ini harus diperhalusi,seperti mereka boleh memberi perkhidmatan kpd org awam,tetapi keutamaan lebih diberi kpd pihak tentera,misalnya kaunter yg berbeza atau sebagainya harap YB dpt membela nasib kami di wangsa maju untuk terus maju

Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by Ordinary Rakyat

Posted: 10 Apr 2011 07:05 AM PDT

The sex video is an inconsequential matter but Karpal Singh demanded it to be shown in Parliament. This goes to show that Karpal Singh is treating Parliament as his playing field and not law making body.

Karpal Singh should know by now that Malaysians are laughing at his inconsistent stand.

Tiada ulasan:

Nuffnang