Isnin, 4 April 2011

Comments for Wee Choo Keong

Comments for Wee Choo Keong


Comment on Finally, a reply from Datuk Bandar Kuala Lumpur by Yaacob

Posted: 04 Apr 2011 12:23 AM PDT

Wahab

Terima kasih atas aduan sdr.

Untuk makluman sdr, adalah agak susah untuk pentadbiran DBKL mengatasi masalah seperti yang sdr nyatakan kerana masalah ini lebih kepada masalah individu dan melibatkan sikap kita terhadap jiran tetangga.

Walaubagaimana pun saya telah menghubungi DBKL Wangsa Maju dan saya dimaklumkan bahawa pihak DBKL akan cuba melihat dari sudut kebersihan sekiranya boleh tindakan dikenakan terhadap pemilik-pemilik kuching berkenaan.

Saya juga telah menulis surat rasmi kepada DBKL berkenaan aduan sdr dan akan memaklumkan kepada sdr apabila mendapat jawapan dari pihak DBKL. Dan diharap juga kepada pihak -pihak yang berkenaan agar sama-sama menjaga kebersihan supaya semua pihak dapat tinggal dalam keadaan yang lebih selesa dan penuh harmonis serta mengekalkan sikap hormat menghormati jiran tetangga.

Terima kasih.

Yaacob Abd Hamid
Pembantu kepada
YB Wee Choo Keong

Comment on Finally, a reply from Datuk Bandar Kuala Lumpur by wahab

Posted: 01 Apr 2011 05:57 AM PDT

Salam,kami dari penduduk wangsa maju seksyen 1 blok a4 setapak ingin membuat aduan tentang najis kucing,Tuan kami paham aduan ini hanya sekadar biasa tetapi kami sudah serik dengan perbuatan ini,No rumah Blok a4 305,107 dan 201,kami telah pun bersuara di rumah yg membela kucing di sini tetapi mereka tetap membela,ditanggga penuh dengan najis kucing kami segan untuk membawa sedara kami harap tuan memberi pandangan serius terhadap perkara ini sekian dari penduduk Flat wangsa maju seksyen 1 kuala lumpur

Tiada ulasan:

Nuffnang