Jumaat, 6 Julai 2012

N45 Dr Halimah Ali

N45 Dr Halimah Ali


UNISEL dijangka akan menjadi 'punching bag' UMNO-BN hingga PRU13

Posted: 06 Jul 2012 08:12 AM PDT

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ee/Logo_of_Unisel_universiti_Selangor.png 
UMNO BN akan terus menghentam UNISEL sebagai satu satunya Universiti kepunyaan penuh kerajaan PAKATAN RAKYAT SELANGOR kerana ia telah tersenarai di antara target untuk dijadikan modal spin pakar perang saraf mereka bagi mengelirukan rakyat Selangor.
Justeru, tidak hairan kalau hampir setiap hari ada sahaja isu yang dikaitkan dengan UNISEL Bermula dengan isu canselor sejak DATIN SERI ROSMAH MANSOR tamat tempoh jadi Canselor Unisel. Sengaja dicetuskan isu mengenai Naib Canselor yang dulunya dijadikan proxi UMNO dalam Unisel. Mantan Naib-naib Canselor ini sebenarnya ok.Tetapi dikatakan mendapat tekanan hingga tidak boleh bertindak secara professional kerana masih dipantau oleh 'informer dalaman' yang di 'remote control' oleh politikus UMNO.
Terlalu banyak cerita kait mengait yang berpunca daripada hilang kompas akhirat dan menatijahkan gangguan kepada kemajuan sesbuah IPT yang berpotensi dilonjakkan ke mercu kejayaan. Akan insyaallah dikongsi bersama sesi akan datang.

RAJA LAWAK LEMAN fed up layan UMNO

Posted: 06 Jul 2012 07:25 AM PDT

PELAKON HAIRIE OTHMAN TERUS TERANG MENYOKONG PAS...atas kesedaran sendiri!!

Posted: 06 Jul 2012 06:53 AM PDT

Hairie Othman kata kerajaan BN dah terlalu lama memerintah. Beliau akan bersama PAS berjuang untuk menegakkan yanh hak dan memusnahkan yang batil. Anda bila lagi?!

Tiada ulasan:

Nuffnang