Isnin, 11 Mac 2013

Comments for Haniza Talha - Landscaping New Politics

Comments for Haniza Talha - Landscaping New Politics


Comment on Pusat Dialisis Rakyat Taman Medan by aduntamanmedan

Posted: 11 Mar 2013 12:38 AM PDT

Maaf. Pusat Dialysis tiada kekosongan

Comment on Pusat Dialisis Rakyat Taman Medan by aduntamanmedan

Posted: 11 Mar 2013 12:37 AM PDT

Walk-in patient boleh jika dia tiada hepatitis kerana di sini hanya ada jururawat yang mengendalikan rawatan. Yang kes hepatitis perlu ada pengawasan doktor.

Comment on Majlis Pelancaran Bantuan Untuk Warga Emas, OKU, dan Orang Miskin by aduntamanmedan

Posted: 11 Mar 2013 12:35 AM PDT

Puan Hasiah, boleh mohon masuk sekolah pendidikan khas yang berdekatan jika tiada kekosongan di PDK berhampiran. Puan boleh dapatkan maklumat lanjut daripada JKM Selangor

Comment on Majlis Pelancaran Bantuan Untuk Warga Emas, OKU, dan Orang Miskin by hassiah yaakob

Posted: 08 Mar 2013 07:26 AM PST

saya mempunyai anak oku berumur 14 tahun masalah pembelajaran tahun 2008 saya brpindah ke melaka dan anak saya ditempatkan disekolah khas dimelaka dan pada tahun 2012 saya berpindah balik kekuang selangor saya pernah minta masuk pdk tapi jawapan dari pdk dah penoh sekarang anak saya belum bersekolh dan hanya duduk dirumah tanpa mendapat bantuan apa apa dan saya ingin menepattkan anak saya dipdk paya jaras bolehkah saya memohon harap dapat bantuan dari pihak tuan .terima kasih

Comment on Pusat Dialisis Rakyat Taman Medan by nurul huda

Posted: 01 Mar 2013 05:49 PM PST

assalamualaikum..untuk walk in patient bole??berapa bayaran??

Comment on Kursus kemahiran bagi ibu-ibu tunggal dan wanita by Dg.Azizah salwah

Posted: 20 Feb 2013 07:45 AM PST

Salam utk Kak Haniza….utk kursus kemahiran Lain bagi ibu2 tunggal saya mencadangkan kursus kemahiran dalam pemprosesan makanan kerana d samping menghalalkan makanan kita mrk juga dapat memulakan perniagaan dgn modal yg rendah mudah berurus niaga…pulangan modal yg sgt cepat…insyallah saya boleh meluangkan masa n berkongsi pengalaman dlm pemprosesan makanan antaranya: 1)Bahagian Bakery..a)aneka jenis roti & Pizza.b) aneka Jenis Donat 1) Sweet Doughnut 2) King Doughnut Frozen Doughnut 2)Bahagian Makanan Laut a)fishball/fishcake/keropok lekor/keropok segera/keropok kering 3)bahagian minuman KORDIAL…a) Kordial berperisa Oren/Rose/Sarsi 4)bahagian Sos Cili n Pencicah 5)Makanan Segara a)Roti canai & Frozen b) Cha Koi c)Pau putih ….sebarang keterangan lanjut boleh berhubung dgn saya ke Email:azizah_wardina03@yahoo.com/FB:Durian tembaga satu@ sms ke 0128709468 (Bussines line) 0138407872 (Personal Line) Dg.Azizah Salwah
TQ

Tiada ulasan:

Nuffnang