Isnin, 27 Ogos 2012

YB Dato' Mohd Nasir Tan Sri Ibrahim Fikri

YB Dato' Mohd Nasir Tan Sri Ibrahim Fikri


JEMPUTLAH KE RUMAH TERBUKA SAYA

Posted: 27 Aug 2012 08:29 AM PDT


Assalamualaikum.

Walaupun sudah hampir sepuluh hari Syawal berlalu, namun kemeriahan Aidilfitri masih dirasakan. Di sana sini masih banyak diadakan rumah terbuka dan budaya kunjung mengunjung masih lagi segar di kalangan masyarakat kita hari ini.

Tidak terlambat bagi saya dan isteri untuk mengucapkan Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin kepada semua umat Islam, di mana jua mereka berada khususnya pengundi dan rakyat di Parlimen Kuala Nerus.

Apa yang berlaku di hadapan kita sekarang adalah sesuatu yang sangat menakjubkan. Kita berada di sebuah negara yang aman dan damai hasil daripada usaha kerajaan BN yang tidak pernah jemu memaju dan membangunkan negara ini.

Saya gembira sebenarnya melihat rakyat hidup aman damai dan gembira, terutama pada Aidilfitri ini.

Rata-rata di mana-mana pun saya berkunjung, saya melihat keadaan yang sangat mengkagumkan sedang dinikmati oleh mereka – ia sesuatu yang tidak mungkin ada di semua negara di dunia ini – berilah apa pun alasannya.

Saya ingin mengambil kesempatan ini juga untuk menjemput dan mempersilakan kalian semua ke majlis Rumah Terbuka Parlimen Kuala Nerus yang akan diadakan pada 1 September ini di Perkarangan Pejabat Parlimen Kuala Nerus.

Datanglah beramai-ramai, dapatlah kita bersua muka, bertanya khabar dan mengeratkan hubungan silaturahim sesama kita.

Mudah-mudahan usaha murni akan diberkati oleh Allah s.w.t jua. Insya'Allah.

Tiada ulasan:

Nuffnang