Ahad, 11 September 2011

DUN BUKIT PAYONG

DUN BUKIT PAYONG


Lebih 2000 tetamu hadir Rumah Terbuka DUN Bukit Payong

Posted: 11 Sep 2011 02:53 AM PDT

(Antara petugas-petugas majlis)

(Bahagian muslimat)


(Antara tetamu muslimin)


(Antara juadah yang disediakan)



(Ustaz Mohd Nor menyambut antara tetamu yang hadir)




Marang : Walaupun sibuk melayan tetamu yang datang tetapi kepuasan jelas tergambar di wajah petugas-petugas PAS dalam Majlis Rumah Terbuka Eidulfitri DUN Bukit Payong semalam.

Mereka begitu bersemangat melayan tetamu yang datang dari pelbagai pelusuk Bukit Payong dan kawasan berhampiran itu hadir bertali arus ke majlis itu yang berlangsung selama lebih empat jam.

Ada yang datang bersama keluarga tidak kurang juga bersama teman-teman dan juga berseorangan.

Salah seorang petugas yang dikenali sebagai Li berkata dianggarkan lebih dua ribu tetamu telah hadir ke majis itu semalam.

"Kita menyediakan lima kawah gulai dan seratus kilo laksa untuk majlis ini.

Satu kawah biasanya untuk 400 orang tetamu dan seratus kilo laksa juga untuk 100 orang tetamu.Kesemuanya habis,"katanya gembira.

Seorang lagi petugas yang tidak mahu namanya disiarkan berkata walaupun penat melayan tetamu seramai itu dalam masa yang singkat tetapi kerana ini adalah kerja kebajikan dia rasa gembira melakukannnya.

Sementara itu wakil rakyat DUN Bukit Payong Ustaz Mohd Nor Hamzah ketika dihubungi melahirkan rasa puas hati beliau dengan jumlah kehadiran itu dan mengucapkan terima kasih kepada semua tetamu.

Tidak lupa juga beliau mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada semua petugas yang telah bertungkus lumus untuk memastikan majlis itu berjalan lancar.

Tiada ulasan:

Nuffnang