Nuffnang

ZULKIFLI BIN NOORDIN

Posted by Admin Direktori Blog | Posted on 11:23 PTG

ZULKIFLI BIN NOORDIN


ANWAR TERUS MEROYAN!

Posted: 11 May 2013 05:27 AM PDT

(Bang Non, awat dok meroyan lagi tu! Udah-dah lah tu. Malu lah kat cucu tu. Jah dan fenin ni..fenin! Azmin pun dah ngamuk sakan ni..fenin..fenin)
Salam 2 all.

Anwar terus membohongi diri sendiri dan rakyat Malaysia!

Jangan lupa pembohongan Anwar mengenai konspirasi 16 Sept 2008 selepas keputusan PRU-12 pada bulan Mac 2008. Tetapi rakyat hanya menyedari pembohongan tersebut pada 16 Sept 2008, iaitu 6 bulan selepas PRU-12!

Tetapi kali ini pembohongan Anwar disedari rakyat hampir serta merta selepas PRU-13!

Apa buktinya?

Sebelum PRU-13, Anwar telah berjanji akan berhenti daripada berpolitik jika tewas dalam PRU-13. Malah Anwar siap menyatakan akan menjadi pensyarah jika kalah dalam PRU-13.

Dan ternyata rakyat telah menolak Anwar sebagai calon PM pembangkang dalam PRU-13!

Malah rakyat telah memberi mandat baru dan jelas kepada Dato' Sri Najib untuk meneruskan usaha transformasi yang dibawanya dibawah Gagasan 1-Malaysia.

Kecuali segelintir kaum cauvinis yang terpedaya dengan mainan politik kotor dan sempit Anwar dan DAP, rakyat Malaysia jelas mahukan politik wasatiyah yang dibawa oleh YAB Perdana Menteri dan menolak politik sempit dan perkauman yang dibawa Anwar dan DAP!

Ternyata sekali lagi rakyat dibohongi oleh politik putar belit Anwar yang enggan mengiktiraf keputusan rakyat menolak politik auta yang dibawanya!

Bukan sahaja Anwar tidak mau berhenti dan menjadi pensyarah saperti yang dia sendiri janjikan, malah dihasutnya segelintir kaum cauvinis supaya turun ke jalanraya setelah dia ditolak oleh rakyat dalam pilihanraya!

Sebab itu saya mendesak Anwar supaya menghentikan tindak tanduk politik ingusan dan kebudak-budakan yang dimainkannya dengan terus memainkan sentimen anti-SPR dan mempertikaikan keputusan PRU-13.

Tindak tanduk Anwar ini adalah satu penghinaan kepada seluruh rakyat Malaysia dan pengundi yang telah memberi mandat baru kepada Dato' Sri Najib & BN untuk terus memerintah Malaysia.

Sikap Anwar juga adalah satu jenayah demokrasi kerana tidak mengiktiraf kehendak dan pilihan rakyat majoriti!

Kalau Anwar benar-benar ikhlas dalam tuntutannya, beliau wajib mendesak supaya pembangkang DAP-PKR-PAS menolak keputusan PRU-13 dan jangan mengangkat sumpah sebagai Kerajaan di Pulau Pinang, Selangor dan Kelantan.

Anwar juga wajib desak semua wakil rakyat pembangkang DAP-PKR-PAS supaya menolak kemenangan mereka dan jangan mengangkat sumpah bila Dewan bersidang nanti! Malahan Anwar sepatutnya mengarahkan semua Ahli Parlimen dan ADUN pembangkang DAP-PKR-PAS supaya mengosongkan kerusi masing-masing kerana tidak mengiktiraf keputusan PRU-13 yang dikendalikan oleh SPR!

Malahan saya mencabar Anwar supaya menolak keputusan kemenangan dia sendiri dan mengosongkan kerusi Permatang Pauh serta merta.

Jika tidak, sikap Anwar mempertikai keputusan PRU13 hanyalah retorik politik kosong oleh seorang politikus kalkatus yang kecewa sedang meroyan kerana tidak dapat menerima hakikat rakyat telah menolak politik sempit dan cauvinis pembangkang DAP-PKR-PAS dan sekaligus meranapkan nafsunya hendak ditabalkan sebagai calon PM ke 7!

Saya juga mendesak SPR supaya segera mengambil tindakan undang-undang terhadap Anwar melalui perintah injunksi Mahkamah supaya mengarahkan Anwar berhenti daripada terus memfitnah SPR dan keputusan PRU13.

Pihak polis juga wajib membuka kertas siasatan untuk menyiasat Anwar kerana kesalahan fitnah jenayah dan meletakkan SPR dan sistem pengurusan pilihanraya Malaysia dalam keadaan dipertikai dan dicurigai!

Dan rakyat Malaysia juga harus bangkit menentang jenayah demokrasi dan penghinaan terhadap kita oleh Anwar dan konco-konconya daripada DAP dengan memberi sokongan penuh dan padu kepada Kerajaan BN dibawah kepimpinan Dato' Sri Najib!

Apa pun, tahniah kepada Ustaz Haji Hadi Awang yang telah menerima keputusan PRU-13 dengan hati terbuka dan meneruskan kehidupan. Eloklah Ustaz Hadi menasihatkan Anwar supaya berhenti daripada terus mempertikai kehendak rakyat menolak dia dan pembangkang!

Dan kepada Anwar, sudah-sudahlah tu! Berhentilah meroyan! Malu kat anak cucu dok tengok tok dok buat perangai macam budak-budak ingusan!

Adios amigos, grasias senor.

Wassalam dan Wallahua'lam.

Zulkifli Noordin
Sabtu
01 Rejab 1434
11 Mei 2013

Comments posted (0)

YB BN

YB PAS

YB PKR

YB DAP