Rabu, 24 April 2013

Comments for Wee Choo Keong

Comments for Wee Choo Keong


Comment on “REGIME CHANGE” ala “ARAB SPRING”? by wee can fuck

Posted: 24 Apr 2013 06:04 AM PDT

I would like to know what is the opinion of others ; when Annuar said, he will go for a teaching profession overseas lah (I presume) if Pakatan Rakyat loses in the PRU13. I just hope he will not teach the younger generation to demonstrate and to lie, hahahaha

Comment on “REGIME CHANGE” ala “ARAB SPRING”? by Mustapha Ong

Posted: 24 Apr 2013 02:32 AM PDT

Syabas kepada saudara Wee Choo Keong yang sentiasa memberi perhatian dan prihatin kepada isu-isu negara yang penting semasa beliau berada di parlimen. Perkara yang dibangkitkan oleh saudara Wee amat penting untuk mempertahankan kedaulatan negara yang kini sentiasa dipermainkan oleh pihak pembangkang, semata-mata untuk mendapatkan sokongan moral dan kewangan daripada negara luar atas tujuan hendak merampas kuasa daripada kerajaan Barisan Nasional. Adalah diharapkan bahawa perkara ini akan disiasat dengan secepat mungkin oleh pihak yang berkuasa di CIA/PDRM dan Bank Negara.

Comment on Perkhabaran P-116 yang ditunggu-tunggukan by Anonymous

Posted: 23 Apr 2013 09:19 AM PDT

Sebagai bekas ahli parlimen yg berwibawa.. Saya harap BN menang dan melantik YB sebagai senator. YB ada kualaiti pemimpin yg diperlukan rakyat. Harap krjn baru bukak mata. Anyway YB.. Tq for your good service. MAS issue was your signature. I think mana in MAS thank you.

wubra.blogspot.com

Tiada ulasan:

Nuffnang