Jumaat, 8 Jun 2012

Comments for Wee Choo Keong

Comments for Wee Choo Keong


Comment on Shane Nollan is finally out of MAS. How about Rashdan? by Anonymous

Posted: 08 Jun 2012 01:11 AM PDT

Yb, the problem is MAS people dun read this blog. :) They went and read MAS troubleshooters and malaysia airlines familiy. Try post one issue, it will be taken up by MAS. Sorry..merely info only.

Comment on Shane Nollan is finally out of MAS. How about Rashdan? by Anonymous

Posted: 08 Jun 2012 12:44 AM PDT

Why advisor airasia naik a380 mas, mas staff kan tak produktif, malu la sikit, dah kutuk mas lagi mau naik kapal mas….

Comment on Shane Nollan is finally out of MAS. How about Rashdan? by suara alam

Posted: 07 Jun 2012 09:06 PM PDT

Johnnie Thaksin

Aku ni malas nak bercakap pasal peranan MP-MP yang ada di Negara kita ni, tapi bila aku baca komen-komen sdr aku pun terpanggil untuk memberikan sedikit komen dan pandangan.

Sebagai rakyat Malaysia yang cinta dan sayangkan Negara, sdr sepatutnya merasa bangga dengan apa yang telah diperjuangkan oleh YB…ada ke sdr terfikir isu MAS ni boleh di selesaikan dengan begitu cepat dengan bermacam-macam perkara yang kita selama ini tidak pernah ketahui akan kewujudan berbagai-bagai masalah bernanah yang cuba disorokkan oleh puak-puak si Amok, Rasdhan, aj, dan ramai lagi perompak-perompak yang ada dalam MAS dan AA keparat ni?

Sdr sedar atau tidak tanpa pendedahan berani YB selama ini, adalah punca sebenar PM buat keputusan membatalkan perjanjian dengan si lahnat AA, yang memang ada agenda besar untuk memusnahkan MAS.

Sdr terfikir ke betapa susahnya YB mempertahankan MAS didepan MP-MP lain di dalam Parlimen yang tak berani pun menyokong secara terbuka…ada sdr terfikir semua itu.

Dan sdr cari mana-mana MP yang boleh membawa isu-isu yang benar-benar membawa faedah sampai ke dalam rumah rakyat malah sampai ke dapur rakyat….sdr sebut lah siapa MP tersebut.

Yang aku tau semua MP nak tonjolkan diri adalah…supaya boleh jadi calon PRU…tak kiralah puak BN ke atau puak Pembangkang…sama aje!

Isu Wangsa Maju bukan perkara pokok untuk menjadi MP berkesan…tak kan MP nak sentiasa tunjuk dengan rakyat tapi kerja dia asyik kutip sampah-sampah di tepi jalan lepas tu bangga keluar dalam surat khabar..aku yakin orang di Wangsa Maju faham tugas dan peranan MP..bagus la blog YB jadi FORUM RAKYAT dari jadi blog yang hanya main politik dari pagi sampai malam…!

Aku yakin isu MAS…adalah isu rakyat MARHAIN..yang hanya seorang MP yang benar-benar berani saja yang mampu merungkai segala perkara bernanah yang tidak kita ketahui selama ini…

Isu ini mungkin tak kena periuk nasi kita tak pe la..sebab tu kita tak kisah, tapi periuk nasi pekerja-pekerja MAS macam mana??..yang lebih teruk bila segala harta-harta MAS dan Khazanah nak dirompak dan dirampas oleh puak-puak si amok dan yang lain-lain..

Bukan ke…hukumnya WAJIB.. kita mempertahan MAS dangan apa cara sekali pun..sebab kesannya kerosakkannya amat besar pada MANUSIA DAN NEGARA!!

YB teruskan perjuangan..DEMI RAKYAT MARHAIN DAN NEGARA!!

Comment on Shane Nollan is finally out of MAS. How about Rashdan? by Mohammad MAS

Posted: 07 Jun 2012 07:25 PM PDT

Nanny Danny can always go back to Khazanah at any time. His master Azman Mokhtar is there to take him back and he will be protected and be given the task to oversee MAS. MAS will only be safe when Nanny Danny gone to AA and Rozman Omar, Azhari Dahlan and Nor Zalida Ahmad are all out from MAS.

Let make life impossible for these four cronies. Get them out as soon as possible.

Comment on Shane Nollan is finally out of MAS. How about Rashdan? by Kamal

Posted: 07 Jun 2012 07:04 PM PDT

AJ are you still around in MAS? Why are you still keeping very quiet about the news of the resignation of that maid upgrader?

Are you trying to condone that arrogant bas..rd? Infact, AJ and the maid upgrader are both cronies of the pariah. Both should be thrown out from MAS a soon as possible.

Tiada ulasan:

Nuffnang