Sabtu, 14 April 2012

Comments for Haniza Talha - Landscaping New Politics

Comments for Haniza Talha - Landscaping New Politics


Comment on Majlis Pelancaran Bantuan Untuk Warga Emas, OKU, dan Orang Miskin by aduntamanmedan

Posted: 13 Apr 2012 09:08 PM PDT

boleh mohon daripada Jabatan Kebajikan Masyarakat. Dapatkan borang di pusat khidmat saya

Comment on Kursus kemahiran bagi ibu-ibu tunggal dan wanita by aduntamanmedan

Posted: 13 Apr 2012 09:05 PM PDT

insyaAllah akan maklumkan bila kelas dimulakan

Comment on Pusat Dialisis Rakyat Taman Medan by siti noratika afiza

Posted: 08 Apr 2012 10:02 PM PDT

Asalamualaikum. . . .
Saya siti noratika afiza binti sukaini. . .fress graduate Diploma In nursing bln 3 lpas. . dan saya ingin mengisi kekosongan di department puan/tuan jika masih ada kekosongan lagi. . untuk pengetahuan puan/tuan saya telah lulus lembaga jururawat malaysia dan kini berkerja di Poliklinik Annur di klinik kota damansara.sekiranya pihak tuan/puan ingin menemuduga saya bolehlah menelefon saya di talian ini. . 012-7588252

Comment on Kursus kemahiran bagi ibu-ibu tunggal dan wanita by rita juliana bt md nor

Posted: 05 Apr 2012 08:56 PM PDT

berminat menyertai kursus membuat kek dan pasrti..

Comment on Majlis Pelancaran Bantuan Untuk Warga Emas, OKU, dan Orang Miskin by nurul

Posted: 28 Mar 2012 11:58 PM PDT

askom,sy nk tnyer tentang ank buah sy umor 7taon OKU pendengaran…sy ingin tahu mcm mne nk wat permohonan bantuan untuk dia..

Tiada ulasan:

Nuffnang