Selasa, 3 Januari 2012

Lim Kit Siang

Lim Kit Siang


Hutang Umno pada budi orang Melayu

Posted: 03 Jan 2012 02:59 AM PST

— Sakmongkol AK47 The Malaysian Insider Jan 03, 2012 3 JAN — Dalam masa seminggu ini saya di hujani soalan adakah benar saya dan saudara Aspan Alias akan memasuki DAP? Cuba baca berita yang mula2 di keluarkan oleh The Malaysian Insider. Disana di nyatakan bahawa tiada keputusan yang di capai. Ertinya, karya TMI itu bersifat [...]

Is the Felda Global Venture Holdings listing in the interest of settlers?

Posted: 03 Jan 2012 02:25 AM PST

— Dr Lim Teck Ghee CPI Jan 03, 2012 JAN 3 — During the past few months, the government and Felda authorities have been engaged in a public relations exercise aimed at persuading Felda settlers as well as the public that the proposal to float Felda Global Ventures Holdings (FGVH) on Bursa Malaysia is in [...]

Pertembungan di antara Umno dengan rakyat bertambah serius

Posted: 03 Jan 2012 02:03 AM PST

— Aspan Alias The Malaysian Insider Jan 03, 2012 3 JAN — Sejak berita yang dilapurkan oleh The Malaysian Insider dan Utusan dan beberapa blogger yang pro Umno beberapa hari yang lepas, blog saya telah dibanjiri dengan pelawat yang ramai dan kebanyakkannya memberikan sokongan kepada saya jika saya menyertai DAP. Media perdana Utusan dan blogger [...]

Umno fears loss of monopoly

Posted: 02 Jan 2012 08:36 PM PST

By Mohd Ariff Sabri Aziz | January 3, 2012 Free Malaysia Today Some folks in my hometown Pekan are now calling me Dato' DAP. Its quite amusing and comical. The most common question to me is why DAP? Weren't they the ones who started May 13? The thrust of that reminder is to remind us [...]

What we dream of

Posted: 02 Jan 2012 08:30 PM PST

By Ambiga Sreenevasan | January 03, 2012 The Malaysian Insider JAN 3 — Dare we Malaysians dream that in 2012: • Bersih 2.0's eight demands will be implemented before Parliament is dissolved. • the run-up to the elections will bring out the best in everyone and not the worst. • we have free and fair [...]

Siapa yang pengkhianat? Introspeksi betul-betul

Posted: 02 Jan 2012 08:04 AM PST

— Aspan Alias The Malaysian Insider Jan 02, 2012 2 JAN — Isu saya yang dispekulasikan akan menyertai DAP membuatkan pihak tertentu marah-marah dan yang marah-marah itu seorang dua memang saya kenali. Saya tidak bercadang untuk menjawab dan melayani mereka ini kerana seperti yang saya katakan mereka ini masih bercabang kencingnya dan belum lagi kenal [...]

Tiada ulasan:

Nuffnang