Rabu, 9 November 2011

www.telokkemang.blogspot.com/

www.telokkemang.blogspot.com/


LAPORAN KETUA AUDIT NEGARA - Komen Kelemahan Pengurusan Kewangan Kerajaan N. Sembilan

Posted: 08 Nov 2011 10:05 PM PST

Tahniah buat Ketua Audit Negara yang ada kekuatan untuk mendedahkan kelemahan dan mungkin kewujudan penyelewengan oleh Kerajaan N. Sembilan di bawah pentadbiran UMNO/BN.

Sikap pimpinan UMNO/BN ini telah memalukan rakyat N. Sembilan dan termasuk kakitangan awam. 7 daripada 10 Projek Pembangunan Kemiskinan di N. Sembilan dinyatakan gagal oleh Ketua Audit Negara. Apakah ini ciri-ciri Kerajaan 1 Malaysia yang kononnya mendahulukan rakyat? Akan banyak lagi pendedahan yang akan dibuat.

Angkatan Muda Keadilan N. Sembilan juga telah memaklumkan kepada saya bahawa mereka telah melaporkan isu rasuah ini kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) pada Jumaat lepas. Harap anak muda N. Sembilan dapat membawa kesedaran ini kepada keluarga di rumah. Pemuda Harapan Bangsa, Pemudi Tiang Negara.

Salam Perjuangan.

Program Korban Parlimen Telok Kemang

Posted: 08 Nov 2011 09:56 PM PST



Terima kasih kepada semua sahabat-sahabat dan anggota KEADILAN di Parlimen Telok Kemang yang terlibat sama untuk menjayakan Program Ibadah Korban pada tahun ini. Mudah-mudahan gerak kerja kita diberkati Allah.

Salam perjuangan,

Ikhlas dari saya,

YB. Dato' Kamarul Baharin Abbas

Tiada ulasan:

Nuffnang