Jumaat, 18 Mac 2011

Comments for Wee Choo Keong

Comments for Wee Choo Keong


Comment on Questions Time: 17-03-2011 Abused of Social Pass by Singaporeans by Chong KT

Posted: 18 Mar 2011 03:03 AM PDT

Singapore government treats Malaysians like shit but we are very lenience to them. I know that they are many Singaporeans live and work here as though they have Work Permit or Permanent Resident. They leave Malaysia every 3 months just to get their immigration chop on the their passports.

Some of them have lived here in this way for more than 10 years. How could our immigration Officers do not detect the abuse of their Social Pass. The Immigration Department please wake up and check these Singaporeans using Malaysia as their playing ground.

Comment on PKR should start its KPI on Anwar first by jamal

Posted: 18 Mar 2011 03:03 AM PDT

Mohon ahli UMNO bertenang jangan panik sebab yb umno terlalu angkuh apabila memerintah selangor menyebabkan BN jatuh di Selangor jangan berlaku jatuh kedua kali maka mestilah bermuhasabah kerana tidak sentiasa kita diatas dimana kerajaan Islampun jatuh yang telah memerintah selama 1400 tahun tidak hairan kalau BN boleh jatuh yang telah lama memeerintah selama 50 tahun. Kita haruslah sedar begitu juga PR jika mereka berusaha mereka akan dapat memerintah Malaysia tetapi jka mereka tidak dapat memeprtahankan akan prinsip mereka akan jatuh jua. Segala yang ada ada didiunia samaada ada nyawa, harta, isteri anak dan semua yang kita miliki tidak akan kekal. Samasamalh kita renungi bahawa manusia yang kerdil sentiasa tidak terlepas dari dugaan.Bagaimana Titanicx kapal terbesar juga tenggelam dan jepun negara termaju didunia juga hancur dilanda sunami.

Comment on Issues for your MP by Fong Pen

Posted: 17 Mar 2011 10:51 PM PDT

Beside that, we would like special thanks to En Yaacob and frens who assist on our JMB issues. We really very much appreciate. thank u so much.Terima Kasih banyak-banyak

From,
Soo
Diamond Regency New JMB

Comment on Issues for your MP by weechookeong

Posted: 17 Mar 2011 10:38 PM PDT

KK LIM dan penduduk-penduduk di Teratai Mewah, Danau Kota, Setapak Indah dan kawasan-kawsan sekitar.

Terima kasih atas komen dan teguran sdr.
Saya menerima semua komen dan teguran sdr dengan hati terbuka dan berlapang dada, dan menerima sebarang kesalahan dan kesilapan adalah atas kelemahan dan kekurangan diri saya juga.

Untuk maklumat semua saya di beritahu oleh Pihak Rapid KL, memang telah ada perkhidmatan bas di kawasan Taman Setapak iaitu bas no. T 205 dimana kekerapannya 40-50 minit. Saya juga dimaklumkan oleh pihak Rapid KL bahawa laluan di kawasan Teratai Mewah Apartment tidak dapat diadakan buat masa ini kerana masalah halangan lalulintas di kawasan berkenaan terutamanya di kawasan pasar dimana kereta-kereta awam yang diletakan dikiri kanan jalan menyebabkan bas tidak boleh membuat pusingan "u".

Pihak Rapid KL sebenarnya telah mencuba beberapa kali laluan tersebut tetapi masalah halangan lalulintas ini masih menjadi masalah utama. Keadaan yang serupa juga berlaku di kawasan perumahan Setapak Indah dimana masalah halangan lalulintas oleh kenderaan awam menjadikan laluan menjadi sempit terutamanya di Kg Wira Jaya yang boleh mendatangkan bahaya kepada orang awam di sebabkan laluan yang terlalu sempit.

Saya memohon maaf kerana maklumat di atas tidak dimaklumkan kepada sdr kerana saya terlepas pandang disebabkan beberapa perkara yang tidak dapat dielakan dan ini tidaklah bermakna saya cuba untuk mencari alasan kerana masalah sdr juga adalah penting dalam urusan harian saya dan dengan ini saya memohon maaf di atas semua kelewatan atau kegagalan dalam menyelesaikan masalah-masalah yang sdr dan lain-lain penduduk sampaikan melalui pejabat Yang Berhormat.

Dengan sesungguhnya saya memohon maaf secara silatulrahim dan saya jadikan semua teguran dan komen sdr untuk kebaikan diri saya dalam menjalankan tugas yang diamanah oleh Yang Berhormat kepada saya.

Terima kasih

Yaacob Abd Hamid
Pembantu Kepada
YB Wee Choo Keong

Comment on Issues for your MP by Pantau

Posted: 17 Mar 2011 06:57 PM PDT

salam sejahtera…banyak kedai mesin permainan yang ada unsur perjudian didalam kawasan rampai busines centre.
musim cuti sekolah ni ramai pelajar-pelajar serta orang tua memasuKi premis tersebut.

diharap pihak bertanggungjawab dapat menangani masalah ini secepat mungkin terutama PDRM dan DBKL

Comment on Tek ucapan di Parlimen 15 Mac 2011 by g

Posted: 17 Mar 2011 06:55 AM PDT

there has been a history of evidence tampering and unlawful methods of evidence gathering specifically pertaining to the case of MP permatang pauh. under these circumstance it does seem reasonable for the MP to await a court order before submitting to a DNA test.
i am in agreement however, MP wangsa maju raises very valid questions re DBKL and KSSB.
MP’s should be able to voice opinions constructively though rather than derogatorily.
given some time hopefully principles of open disclosure can be adapted into administration with focus on correcting the system and preventing further “issues” rather than asserting blame.
it is very easy to question and comment but where are the constructive solutions?

Tiada ulasan:

Nuffnang