Sabtu, 7 Julai 2012

Direct Free Kick

Direct Free Kick


KENYATAAN AKHBAR : MENTERI BESAR SELANGOR AKAN BERTEMU DENGAN PEMBELI-PEMBELI RUMAH KOS RENDAH BLOK E, PJS1, PETALING JAYA.

Posted: 06 Jul 2012 11:39 PM PDT

Dato' Menteri Besar Selangor, YAB Tan Sri Dato' Seri Abdul Khalid Ibrahim akan mengadakan pertemuan dengan kesemua 276 pembeli Rumah Kos Rendah Blok E, PJS1, Petaling Jaya.

Pertemuan tersebut akan diadakan pada hari Ahad 15 Julai ini, jam 12.30 tengah hari. Tempat di mana pertemuan ini akan diadakan akan ditetapkan kemudian. Tetapi ia akan diadakan di tempat di mana pembeli-pembeli tersebut mudah untuk hadir.

Dato' Menteri Besar berharap kesemua pembeli-pembeli dapat menghadiri pertemuan tersebut dan akan mengambil peluang bertemu dengan beliau untuk mengutarakan sebarang masalah dan kemusykilan.

Beliau berhasrat untuk mendengar sebarang masalah yang dihadapi oleh pembeli-pembeli terus dari mereka sendiri dan bukan dari mana-mana pihak ketiga.

Perjumpaan yang akan diadakan menafikan sebarang tuduhan bahawa Dato' Menteri Besar enggan bertemu dengan pembeli-pembeli itu dan Kerajaan Negeri tidak mengambil berat nasib mereka.

Iskandar Abdul Samad
Exco Peumahan, Pengurusan Bangunan Dan Setinggan
Negeri Selangor
7 Julai 2012

Tiada ulasan:

Nuffnang