Rabu, 6 Jun 2012

Direct Free Kick

Direct Free Kick


RM3.2 JUTA UNTUK BAIKPULIH 29 LIF DAN 2 PAM AIR DI PPR KOTA DAMANSARA DAN LEMBAH SUBANG.

Posted: 06 Jun 2012 09:30 AM PDT

RM3.2 juta telah dibelanjakan untuk membaikpulih 29 lif dan 2 pam air di Projek Perumahan Rakyat (PPR) Kota Damansara dan Taman Putra Permai, Lembah Subang.

YB Iskandar Abdul Samad, Exco Perumahan, Pengurusan Bangunan Dan Setinggan berkata sedemikian  ketika melawat PPR Kota Damansara pada 5 Jun lepas.

Menurut beliau kerja-kerja baikpulih tersebut telah dilakukan setelah lawatan YAB Dato' Menteri Besar Selangor membuat lawatan ke kedua-dua PPR itu pada bulan Oktober 2011.

Kerja-kerja baikpulih telah dimulakan ada bulan November 2011 oleh Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) dan keseluruhan kerja-kerja baikpulih telah disiapkan sepenuhnya pada bulan April 2012.

Iskandar berharap penduduk akan dapat menjaga kemudahan-kemudahan awam di kediaman mereka seperti harta mereka sendiri. Walaupun MBPJ telah meletakkan pengawal keselamatan tetapi tanggungjawab menjaga kemudahan-kemudahan awam tersebut seperti lif adalah tanggungjawab bersama.

Beliau juga menggesa Ahli Dewan Negeri kawasan tersebut, YB Dr Nasir Hashim yang turut hadir pada lawatan hari itu menganjurkan program-program kemasyarakat di kedua-dua PPR tersebut.

Juga hadir dalam lawatan hari itu adalah Ir. Cheremi Haji Tarman dari MBPJ, En. Norhanizan Sahib dari Lembaga Perumahan Dan Hartanah Selangor dan En. Johari Nander, Pengerusi Persatuan Penduduk PPR Kota Damansara.

Chempaka Kini
6 Jun 2012
 

 




Tiada ulasan:

Nuffnang