Selasa, 11 Oktober 2011

Comments for Wee Choo Keong

Comments for Wee Choo Keong


Comment on Complaints for DBKL by Yaacob

Posted: 11 Oct 2011 01:15 AM PDT

Kepada Penduduk-Penduduk Di Seksyen 1 Wangsa Maju.

Untuk makluman semua, pihak Pengurusan Perumahan Seksyen 1 Wangsa Maju, (Stratified Property Managment Sdn Bhd) telah menghubungi pihak kami dan memaklumkan mengenai masalah yang disebabkan oleh aktiviti-aktiviti gerai dan penjaja haram di kawasan perumahan Seksyen 1, Wangsa Maju.

Pihak kami telah menasihati pihak Pengurusan agar menulis surat kepada DBKL Wangsa Maju supaya perkara tersebut dapat diambil tindakan mengikut undang-undang yang telah ditetapkan. Pihak kami percaya dengan kerjasama antara pihak Pengurusan dan DBKL maka sebarang masalah yang timbul akan lebih mudah diatasi demi keselesaan kepada penduduk-penduduk keseluruhanya.

Pihak kami juga menasihati pihak Pengurusan supaya memberikan satu salinan surat berkenaan kepada pejabat kami bagi memudahkan pihak kami memantau perkara-perkara yang dibangkitkan oleh penduduk-penduduk serta satu salinan turut dihantar kepada Datuk Bandar Kuala Lumpur dan juga Jabatan yang berkaitan.

Pihak kami amat berharap selepas ini akan ada tindakan yang diambil bagi mengatasi masalah gerai-gerai dan penjaja haram di kawasan perumahan di Seksyen 1 Wangsa Maju. Dan sebarang maklum balas dari pihak pengurusan akan kami maklumkan semula kepada penduduk-penduduk di kawasan yang berkenaan.

Terima kasih.

Yaacob Abd Hamid
Pembantu kepada
YB Wee Choo Keong

Comment on Complaints for DBKL by Yaacob

Posted: 11 Oct 2011 12:43 AM PDT

Kepada Penduduk-Penduduk Di Seksyen I Wangsa Maju.

Aduan Struktur Tetap Dan Penjaja Haram Di Seksyen 1, Wangsa Maju.

Merujuk kepada perkara diatas, hari ini pihak kami telah dimaklumkan oleh pihak DBKL Wangsa Maju bahawa tindakan penguatkuasaan terhadap aktiviti-aktiviti perniagaan tersebut akan diambil dalam masa terdekat ini.

Pihak kami juga dimaklumkan bahawa tindakan pengguatkuasaan ini akan dilakukan terhadap pemilik-pemilik gerai yang berniaga tanpa lesen dan meletakan kerusi meja di atas laluan pejalan kaki serta menyebabkan kacauganggu kepada penduduk-penduduk berhampiran dan sekitar.

Pihak kami berharap dengan adanya tindakan pengguatkuasaan ini akan dapat mengawal aktiviti-aktiviti penjaja haram berkenaan dari berterusan tanpa sebarang tindakan yang diambil. Dan pihak kami akan sentiasa memantau perkara ini sehingga lah satu tindakan yang benar-benar berkesan akan diambil oleh pihak DBKL bagi mengatasi masalah struktur tetap dan penjaja haram berkenaan.

Terima kasih.

Yaacob Abd Hamid
Pembantu kepada
YB Wee Choo Keong

Comment on 7 reasons against the secret MAS – AirAsia share swap by jamaludin

Posted: 11 Oct 2011 12:37 AM PDT

These idiots haven’t got a clue what they were doing that’s why they were unable to provide detail of their so-called Collaborative Framework between MAS and AirAsia. This is the trouble with these diots who are heading our GLCs. They should be sacked.

Comment on 7 reasons against the secret MAS – AirAsia share swap by weechookeong

Posted: 10 Oct 2011 08:31 PM PDT

MASEU (Persatuan Perkerja2 MAS) nak buat peaceful demo. Kita boleh join.

terima kasih

Comment on 7 reasons against the secret MAS – AirAsia share swap by Joan

Posted: 10 Oct 2011 08:24 PM PDT

In fact, there are 1,001 reasons against the share swap. There is no point in telling numb skulls about it. For a start they have no interest in wanting to save MAS. They are only interested to see MAS going down the drain.

Tan Sri Azman Mokhtar and Rashdan have no clue about running Khazanah let alone an airline. They should be shot.

Comment on 7 reasons against the secret MAS – AirAsia share swap by Rahmat Daud

Posted: 10 Oct 2011 06:19 PM PDT

YB, boleh kita organize peaceful demo, kat mana-mana. Ahli politik, selain dari BEBAS, tak dibenarkan ambil bahagian.

Comment on 7 reasons against the secret MAS – AirAsia share swap by Rosli of Khazanah

Posted: 10 Oct 2011 05:19 PM PDT

The share swap with no transparency at all. Only people with so-called high education like Azman Mokhtar, Rashdan and Azman Yahya could agree with such dirty deal. No due diligence being carried out.

The PM must get rid of Azman, Rashdan, Md Nor Md Yusof and Azman Yahya from Khazanah and MAS if we want to see MAS survive well. Replace them with real aviation professionals. this share swap will finish off MAS eventually.

We in Khazanah know that these people are destroying MAS surely but surely.

Comment on 7 reasons against the secret MAS – AirAsia share swap by Orang Kebanyakan Yang Benci Ketidaktelusan Dan Penganayaan

Posted: 10 Oct 2011 11:45 AM PDT

Air Asia is running promo for almost every week…Firefly???MAS???no changed at all…kerjasama???Air Asia sedang KERJAkan MAS…Air Asia ask MAS to terminate MAS profitable routes and do something to gain profit but nothing is happening…Air Asia is still running RED indian business as before…its gaining profit day by day..but not MAS and Firefly…Firefly were killed…i’m surprised when i searched Firefly tickets…its almost RM200++ for every sector…wow…scary…people will definitely (boleh dikatakan terpaksa sebab tak ada pilihan) choose Air Asia now…no choice at all…thanks but no thanks to TF…no competition…YB, please do something…get rid of all the BALACIs…Rakyat sentiasa memerhati…

Tiada ulasan:

Nuffnang