Ahad, 7 April 2013

DUN BUKIT PAYONG

DUN BUKIT PAYONG


Ustaz Azhar Idrus 'Duta' Pemuda PAS Terengganu Sepanjang Kempen PRU-13

Posted: 06 Apr 2013 11:49 AM PDT

Petikan : Buletin Online
 
http://www.buletinonline.net/images/stories/aberita18/mohd%20nor%20hamzah%20azhar%20idrus.jpgKUALA TERENGGANU - Fokus utama dan istimewa Dewan Pemuda PAS Terengganu (DPPNT) adalah Naib Ketuanya, Ustaz Kamaruzzaman Abdullah yang insyaAllah akan bertanding di peringkat parlimen Hulu Terengganu, disamping ketuanya sendiri, Ustaz Mohd Nor Hamzah yang dijangka akan mempertahankan kerusi DUN Bukit Payong.

Menurut Ustaz Mohd Nor, Timbalan Ketua Ustaz Ridzuan Hashim pula, insyaAllah akan meneruskan perjuangan di DUN Teluk Pasu.

Katanya, pemuda akan membuat sentuhan istimewa dengan melantik pendakwah terkemuka Ustaz Azhar Idrus sebagai 'Duta' Dewan Pemuda PAS Terengganu sepanjang kempen pilihanraya umum kali ke-13 yang dijangka berlangsung pada hujung bulan ini.

"InsyaAllah, fokus utama dan istimewa di parlimen yang akan ditandingi oleh Ustaz Kamaruzaman (Abdullah) Naib Ketua DPPNT, kita akan membuat sentuhan 'istimewa' dengan seluruh pengundi muda,

" Ustaz Azhar (akan) menjadi 'Duta' Pemuda PAS di sepanjang (kemen) PRU-13,"ujar beliau yang juga mantan Ahli Dewan Undangan Negeri Terengganu bagi DUN Bukit Payong.

Beliau berkata demikian ketika ditemui selepas program 'Gateh Bersama Ustaz Azhar Idrus' di sini Jumaat baru-baru ini.

Sehubungan itu, beliau berkata, DPPNT akan berusaha keras bagi memastikan calon-calon di kalangan pemuda yang telah diberi amanah untuk bertanding dalam PRU-13, memperolehi kejayaan.

Oleh itu, menurutnya, DPPNT akan akan melancarkan secara rasmi 'Tawaran Anak Muda Berkebajikan ke Wisma Darul Iman dan Putrajaya dalam masa terdekat.

"Kita akan lancarkan (manifesto) tawaran anak muda berkebajikan ke wisma (Darul Iman) dan Putrajaya, dan kita mahu anak-anak muda tahu dan merasai, sesungguhnya kerajaan PAS dan Pakatan Rakyat, (di) Terengganu dan Pusat, ambil cakna kebajikan dan agenda kehidupan mereka,"tambahnya

Tiada ulasan:

Nuffnang