Ahad, 1 Julai 2012

i n t a n h i j a u

i n t a n h i j a u


SAYA BENARKAN PAS GUNA KHIDMAT SAYA - HAIRIE OTHMAN

Posted: 01 Jul 2012 07:35 AM PDT


TELUK INTAN, 26 Jun - PAS Kawasan Teluk Intan telah menganjurkan ceramah di mana ia telah membariskan dua orang selebriti iaitu Leman Raja Lawak dan pelakon Hairie Othman di samping ceramah utama disampaikan DS Nizar Jamaluddin. Majlis ceramah tersebut telah diadakan di Kg. Baru Changkat Jong dekat sini.
YB Anuar Sudin sebagai penceramah pertama.
Saf kepimpinan parti dan penceramah.

Kehadiran dua orang selebriti tersebut telah menarik kehadiran yang begitu menggalakkan terutama anak-anak muda. Turut menyampaikan ceramah ialah ADUN Changkat Jong, YB Hj. Mohd. Anuar Sudin. Sebelum itu, para hadirin telah dihidangkan dengan persembahan naysid oleh Kumpulan As Syams dengan beberapa buah lagu nasyid dan kemanusiaan.
Pelakon Hairie Othman menyampaikan ceramah.
Sebahagian yang hadir.

Kemudian, diikuti pula ceramah yang disampaikan oleh pelakon Hairie Othman. Ucapan beliau lebih banyak menceritakan mengapa beliau menyokong dan menyertai PAS. Pelakon utama filem "Leftenan Adnan" pada malam itu juga telah membuat pengisytiharan bahawa beliau telah membenarkan pihak PAS menggunakan khdimat beliau supaya agama Islam dapat ditegakkan di negara ini. Pengisytiharan beliau tersebut telah disambut dengan laungan takbir oleh semua yang hadir pada malam itu.
Ceramah yang menarik daripada Leman Raja Lawak.

Leman Raja Lawak juga telah menyampaikan ceramah yang menarik serta santai serta berbentuk motivasi yang menarik perhatian anak-anak muda pada malam itu. Akhir sekali, ceramah isu semasa telah disampaikan oleh DS Nizar Jamaluddin yang penuh informasi.
DS Nizar bersama YDP PAS Teluk Intan, Ustaz Ismail Che Nik.

Ceramah yang menarik.


Pelancaran Tabung Amal Prihatin.

Pada malam itu juga, pihak Unit Amal Teluk Intan telah melancarkan Tabung Amal Prihatin yang telah disempurnakan oleh DS Nizar Jamaluddin.

intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Nuffnang