Ahad, 27 Januari 2013

YB Ahmad Razif Blog's

YB Ahmad Razif Blog's


Bantuan Awal Persekolahan SK Kompleks Seberang Takir

Posted: 26 Jan 2013 10:25 PM PST






Hari ini 27 Januari 2013, telah mengagihkan bantuan awal persekolahan 2013 bagi SK Kompleks Seberang Takir bertempat di Dewan KOMSTAR. Bantuan diberikan untuk pendidikan, harapan saya supaya anak-anak tidak menyalahgunakan bantuan ini dengan perkara yang tidak berfaedah.

Program Santai Mesra Belia Kampung Baru

Posted: 26 Jan 2013 07:13 PM PST





Malam tadi, 26 Januari 2013 telah menghadiri program santai mesra belia Kg. Baru dan perasmian gelanggang futsal Kg. Baru, Seberang Takir yang telah dianjurkan oleh JKKK Kg. Baru Seberang Takir dengan kerjasama Persatuan Belia PERMATA Seberang Takir, UMNO Cawangan Kg. Baru, UMNO Cawangan Kg. Baru Pantai dan KRT Kg. Baru.

Semoga program-program seperti dapat diteruskan bukan setakat di Kg. Baru sahaja. Melalui program ini dapat mengeratkan silaturahim diantara para belia dan orang kampung. Malah pelbagai program dapat dilakukan dalam satu majlis. Tahniah kepada semua pihak yang telah menganjurkan program ini di Kg. Baru.

Gotong Royong di Rumah Tunas Harapan Darul Hilmi

Posted: 26 Jan 2013 06:56 PM PST




Awal pagi semalam, 26 Januari 2013, bersama-sama dengan beberapa orang staf APMT Seberang Takir, Pusat Khidmat DUN Seberang Takir dan Jabatan Penerangan telah bergotong-royong untuk membersihkan kawasan sekitar Rumah Tunas Harapan Darul Hilmi, Seberang Takir.

Program ini amat bagus dan harap dapat diteruskan di masa akan datang kerana dapat mengeratkan ikatan silaturahim di antara satu sama lain.

Tiada ulasan:

Nuffnang