Isnin, 5 November 2012

YB Ahmad Razif Blog's

YB Ahmad Razif Blog's


Festival Kebudayaan Universiti-Universiti Malaysia (FESKUM)

Posted: 04 Nov 2012 11:23 PM PST











Semalam 4 November 2012, bertempat di Dataran Permata, Kg. Baru, Seberang Takir telah berlangsungnya Festival Universiti-universiti Malaysia (FESKUM). Pelbagai aktiviti telah diadakan seperti sukaneka, persembahan kebudayaan, jamuan rakyat dan banyak lagi yang mana terdiri daripada pelajar-pelajar universiti dalam Malaysia dan orang awam. Program ini berlangsung dari pagi hingga ke malam yang turut dimeriahkan oleh pelawak Imuda dan Mat Over untuk menghiburkan para pelajar dan orang awam.

Selain program ini, turut diselitkan Majlis Penyampaian Hadiah dan Sijil Pernyertaan kepada sekolah rendah dan menengah serta tadika bagi pertandingan Program Bank Kitar Semula 2012 yang dianjurkan oleh Perbadanan Pengurusan Sisa Pepejal dan Pembersihan Awam (PPSPPA).


Kursus Pemantapan Jentera Pilihan Raya Umum ke-13

Posted: 04 Nov 2012 06:25 PM PST





Pada 3 November 2012 yang lalu, telah mengadakan Kursus Pemantapan Jentera Pilihan Raya Umum ke-13 Peringkat Daerah Mengundi DUN Seberang Takir bertempat di Bangunan Penyelaras UMNO DUN Seberang Takir.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

[url=http://louboutinshop.co.uk]christian louboutin shoes[/url] water every single day for hydration.. [url=http://dkgoose.com]Canada Goose jakke[/url] Rvmgrudum http://canadagoosesweden.com
xbpmty 223612 [url=http://www.canadagoosestorontofactory.ca]boycott canada goose[/url] 864920 [url=http://www.officialcanadagooseparkas.ca]canada goose in toronto[/url]

Nuffnang