Jumaat, 30 November 2012

Comments for Haniza Talha - Landscaping New Politics

Comments for Haniza Talha - Landscaping New Politics


Comment on Majlis Pelancaran Bantuan Untuk Warga Emas, OKU, dan Orang Miskin by aduntamanmedan

Posted: 29 Nov 2012 08:49 PM PST

Wsm suzana, Ada tidak kurang drp 8jenis bantuan drp Jabatan Kebajikan Masyarakat. Ada bantuan orang tua, bantuan anak sekolah, insentif bg OKU yang bekerja dll.
Boleh ambil borang di Pusat Khidmat Rakyat atau Pejabat JKM.

Comment on Majlis Pelancaran Bantuan Untuk Warga Emas, OKU, dan Orang Miskin by Suzana Bin Mat Tajuddin

Posted: 29 Nov 2012 07:24 PM PST

Aslmlaikum.
saya nak bertanya tentang bantuan untuk ibu saya yang berusia 62th,
dimana boleh saya mendapatkan bantuan bulanan,dan macam mana cara saya untuk memohon bantuan tersebut.saya kurang tahu.ibu saya menjaga 2 org cucu yang kematian ibu bapa dan 2 org oku.

Tiada ulasan:

Nuffnang