Khamis, 7 Jun 2012

Comments for Wee Choo Keong

Comments for Wee Choo Keong


Comment on Shane Nollan is finally out of MAS. How about Rashdan? by Pak Pandir II

Posted: 07 Jun 2012 12:44 AM PDT

Hey MAS guys, noticed that YB is very good at potraying the comical sides of the trios. I don’t think his posting has included a caricature of Shane No LAN or even that ‘Wheel-barrow’. Why don’t someone send him their photo as well as all the other faceless pariah’s phoney-cronies. Better still, draw it for YB coz I know he is pretty busy and tired with all to date as well as serving his Wangsamaju constituents. Me, I’m no artist senior citizen.

Comment on Shane Nollan is finally out of MAS. How about Rashdan? by TALOQ THE PUMBA ON NG.TAL

Posted: 06 Jun 2012 11:16 PM PDT

The bloody sleeping MAS `Advisor’ is nowhere around.lagi sekor makan elaun buta..use f***ingless..The s

Comment on Shane Nollan is finally out of MAS. How about Rashdan? by Anak Malaysia Tulen

Posted: 06 Jun 2012 09:56 PM PDT

Selain dari Huib Gorter jangan lupa mat saleh yang bernama Martin barrow masih lagi berada di MAS sebagai advisor. He does not contribute anything to MAS except travel here and there for free.

Mat saleh yang tak tahu malu ini, pun dijemput sekali pada 6hb June 2012 untuk joyride cum proving flight. Bila dia berada di departure lounge dia buat-buat macam dia sibuk sangat nak dapat maklumat dari some of the Managers.

Yang pelik kenapa mesti ada Chairman dan CEO sekali untuk proving flight. Kebiasaannya cuma salah seorang saja antara mereka berdua yang diperlukan. Kenapa mesti engaged orang luar untuk mengendalikan event pada 6JUN’12. Bukan ke MAS ada ramai staff yang mempunyai bakat untuk menjadi MC seperti Intan Darlina, Gerald Quinten, Sagadevan ataupun kenapa tak jemput ex-staff Yuzer Yusof? Bukan kah itu lagi menjimat cost daripada ambik orang luar? Lagi satu berapa banyak yang MAS kena bayar untuk menjemput ahli silap-mata pada hari itu, dimana pertunjukan beliau cuma untuk berapa minit saja.

Md Nor & AJ, jangan cakap aje company bleeding tapi belanja macam jutawan. Yang paling saya kurang faham adalah kenapa….si sial Rashdan tu ada bersama pada hari A380 itu tiba dari Tulouse? Muka sial macam dia tu tak sepatutnya ada bersama dalam kapal A380 tu. Dah berpakaian tak kemas, macam lepas baru lepas nafsu dia kat Nanny dia.

Hey si Sial Radhdan, kau sudah berambus dari MAS ke belum? Kalau tak berambus lagi…boleh staffs MAS tolong campak kau keluar dari tingkap office kau tu. Tapi sebelum campak kau keluar dari tingkap tu….rasa-rasa staffs semua kena pakai glove sebab takut nanti kena penyakit berjangkit sebab kau ni kan kotor dan tengok kau pun dah rasa jijit.

Comment on Shane Nollan is finally out of MAS. How about Rashdan? by Johnnie Thaksin

Posted: 06 Jun 2012 09:44 AM PDT

Mungkin si mat saleh huib nih dilantik untuk menjadi pailang (orange jahat) yg akan memecat sebahagian dark pekerja mas? Orang mesia nih memang x brain nak jadi org jahat la. Biarlah lantik mat saleh untuk but keja kotor sbb dier nih kontrak setahun due je. Korang masih x paham ke ape management yg cuba buat nih? Sbb mungkin staff mas betul x panda I buat keja. Cuba u call hotline mas untuk buat komplain. Mesti ko paham maksud i

Tiada ulasan:

Nuffnang