Selasa, 29 Januari 2013

YB Ahmad Razif Blog's

YB Ahmad Razif Blog's


Majlis Penyerahan Bantuan Awal Persekolahan SK Seberang Takir

Posted: 28 Jan 2013 09:26 PM PST








Hari ini, 29 Januari 2013 telah menyerahkan bantuan awal persekolahan 2013 ke Sekolah Kebangsaan Seberang Takir bertempat di kantin sekolah tersebut. Akhirnya selesai sudah penyampaian bantuan kepada sekolah-sekolah dalam DUN Seberang Takir. Terima kasih kepada semua pihak yang telah bersusah payah menjayakan program ini. Jutaan terima kasih juga kepada YAB Perdana Menteri kita, Dato' Sri Mohd Najib Tun Razak kerana memperuntukkan dana bantuan persekolahan kepada murid sekolah untuk membantu perbelanjaan sekolah pada awal tahun yang ditanggung oleh ibu bapa atau penjaga. 

Berteraskan konsep 1Malaysia, Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan, bantuan ini dilihat sangat bagus dan diharap dapat diteruskan pada masa-masa akan datang. Kepada para pelajar juga jangan sesekali membelanjakan bantuan ini ke arah perkara yang tidak berkaitan dengan pelajaran.

Taklimat Jentera PRU-13

Posted: 28 Jan 2013 04:19 PM PST









Semalam 28 Januari 2013, telah mengadakan sesi taklimat sempena pilihanraya ke 13 untuk Pusat Daerah Mengundi (PDM) Kg. Baru bertempat di Balai Nelayan Kg. Baru, Seberang Takir dan cawangan Taman Murni Permai. Untuk cawangan Taman Murni Permai turut menyampaikan watikah perlantikan jawatan sebagai jentera pilihanraya yang akan diadakan nanti. 

Tiada ulasan:

Nuffnang