Khamis, 24 Januari 2013

Mohamad Taufek Abd Ghani

Mohamad Taufek Abd Ghani


Adik Aisyah dan Adik Fatin memerlukan bantuan dan kasih sayang kita semua

Posted: 23 Jan 2013 06:19 PM PST


Dari Blog Anak-anak N9

Ezana Aziz:

Assalamualaikum Admin.

Sy nak mnta bntuan skit..sy nak cri sape2 yg sudi membantu ada ank2 dr jbtan kebajikan di Seremban ni..ada dua org..yg seorang nama nya Aisyah 3thun lebih dan sorang lg Fatin Najwa 7bulan.. Merka ni menghidap penyakit kepala membengkak besar yg di penuhi air tu..maaf la sy xtau ape name penykit tu..merka ni ank2 yatim..jd jbtan kebajikan hnya tinggalkan mreka di Hospital Seremban tanpa ditemani sesiapa..jd hnya nurse2 yg btugas je yg menjaga merka..nasib nurse2 di sana prihatin..jd sy nak mnta sist tanya2 kan jika ada yg berminat nak bg sumbangan atau hadiah seprti permainan pada aisyah yg berusia 3tahun itu..sgt2 menyentuh perasaan bila dia asyik memanggil perkataan Ibu.. Ibu..dan dia selalu menangis minta di dukung dan dibawa berjln..mungkin dia bosan agaknya hnya dduk di katil shja..

Sy dpt info ni dr pihak wad sbb kebetulan ank sy satu wad dgn merka..jd sy harap pada sesiapa yg mempunyai rezki lebih boleh la membeli makann atau permainan untuk dia..merka berdua di tempt kan di hospital Tunku Jaafar seremban negeri sembilan di wad 8A..sy minta jika sesiapa yg sudi bole la trus pergi ke sana untuk memberi sumbangan anda..sy pasti jika anda berjumpa dgn mreka hati anda pasti sayu dan sedih dgn nsib merka..jika ada yg berbuat demikian boleh la bgtau dekat page ni nant..nak juga tau ape reaksi ank2 ini..tentu merka gembira sbb ada yg dtg melawat..trima ksh Page Anak Angkat Untuk Dibela sbb menjd medan di mana sy bole menyuara kan isi hati sy..sesungguhnya sy naluri keibuan sy sgt tersentuh bila aisyah itu menangis smbil memangil ibu dan si Fatin Najwa yg berusia 7bulan itu menangis di malam hari kerana rindukan belaian seorang ibu....

* Kepada Insan Yang Prihatin, Bantulah Mereka. Sesungguhnya, Amat Besar Pahala Bagi Mereka Yang Menjaga Dan Mengasuh Anak Yatim.. Semoga Allah Kan Sentiasa Melindungimu Anak Kecil..

Tiada ulasan:

Nuffnang