Ahad, 23 Disember 2012

DUN BUKIT PAYONG

DUN BUKIT PAYONG


Waja anjur badminton

Posted: 22 Dec 2012 09:13 AM PST


Satu kejohanan badminton Tertutup Bukit Payong telah diadakan pada hari Jumaat lepas bertempat di DS Sport Center Wakaf Mempelam Kuala Terengganu.

Kejohanan anjuran Jabatan Pembangunan Remaja (WAJA) Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Payong itu bertujuan untuk mengeratkan hubungan sesama ahli Dewan Pemuda PAS Kawasan Marang dan sebagai salah satu cara bagi mengekalkan kesihatan diri.

Menurut penganjur kejohanan yang mahu dikenali sebagai Mat Cah, sebanyak 16 pasukan telah mengambil bahagian yang melibatkan 32 pemain dari seluruh DUN Bukit Payong.

Kejohanan yang bermula jam 9.00 pagi itu berakhir pada jam 12.30 tengahari hari yang sama telah dirasmikan oleh Ketua Penerangan Dewan Pemuda PAS Kawasan Marang Ustaz Zakaria Ismail menggantikan YB Ustaz Mohd Nor Hamzah yang tidak dapat hadir.

Ustaz Zakaria dalam ucapan perasmiannya telah memberikan galakan agar penganjuran seperti ini diperbanyakkan lagi supaya dapat tarikan kepada anak-anak muda untuk bersama bergiat dengan Dewan Pemuda PAS di kawasan masing-masing.
 
 

Pasangan bergu Hakim dan Mazli dari Kampung Atas Tol telah keluar sebagai juara apabila berjaya menewaskan lawan mereka di peringkat akhir iaitu pasangan bergu Aizuddin dan Afifi.

Tiada ulasan:

Nuffnang