Rabu, 28 November 2012

Comments for Haniza Talha - Landscaping New Politics

Comments for Haniza Talha - Landscaping New Politics


Comment on Pusat Dialisis Rakyat Taman Medan by aduntamanmedan

Posted: 28 Nov 2012 12:33 AM PST

saya ingin memaklumkan di sini, bahawa PDR sudah mempunyai kakitangan. Tiada pengambilan kakitangan baru buat masa terdekat.

Comment on Skim Pinjaman Mikro Kredit di bawah Yayasan Dar Qard Al Hasan by aduntamanmedan

Posted: 28 Nov 2012 12:31 AM PST

Borang permohonan bantuan pijaman kecil MiMbar atau Skimsel boleh didapati di Pusat Khidmat berdekatan

Comment on Majlis Pelancaran Bantuan Untuk Warga Emas, OKU, dan Orang Miskin by aduntamanmedan

Posted: 28 Nov 2012 12:29 AM PST

Bantuan perniagaan boleh diperolehi daripada skim mikro kredit MiMbar atau Skimsel. Maklumat lanjut di Pusat Khidmat ADUN berdekatan

Comment on Majlis Pelancaran Bantuan Untuk Warga Emas, OKU, dan Orang Miskin by Thana

Posted: 27 Nov 2012 06:10 AM PST

Selamat Malam Puan. Saya Nak Tanya Bantuan Perniagaan Untuk Warga Emas Yang 50 Tahun Ke atas dr mana kita boleh dapatkan Bantuan -bantuan ini untuk yang bukan islam

Comment on Skim Pinjaman Mikro Kredit di bawah Yayasan Dar Qard Al Hasan by zehan anwar awalluddin

Posted: 18 Sep 2012 08:17 PM PDT

salam,

saya ingi memohon tetapi saya keliru,

dimana saya boleh dapatkan borang permohonan dan apa yg perlu saya sediakan??

saya baru mahu berniaga.

terima kasih,

zehan anwar 0172631753

Tiada ulasan:

Nuffnang