Ahad, 30 September 2012

Mohamad Taufek Abd Ghani

Mohamad Taufek Abd Ghani


Bersama Aisyah 1 Okt 2012 di DUN Paroi

Posted: 29 Sep 2012 07:53 PM PDT

CERAMAH PERDANA
Bersama : Aisyah (artis/penyanyi), Siti Fareedah, YB Taufek dan Ustaz Kamaruddin Sidek
Tarikh : 1 Okt 2012, Isnin
Masa : 9 mlm
Tempat : No 537, Taman Seri Pagi, Senawang (berhampiran padang sebelah Sekolah Tmn Seri Pagi)
Maklumat lanjut sila hubungi Hj Fisol 019-3440826

Velodrom Basikal, jangan jadi macam Stadium Bowling Paroi

Posted: 29 Sep 2012 07:38 PM PDT

Semasa pembentangan Bajet 2013 oleh PM pada 29 Sep 2012, diumumkan Velodrom Tertutup yang pertama di Malaysia akan dibina di Seremban pada kos RM80 juta. Harap ianya tidak jadi seperti Stadium Bowling yang pertama di Asia satu ketika dulu yang bernilai RM14 juta dibina atas tanah seluas 1.5 hektar berhampiran Masjid Taman Paroi Jaya yang kini terbiar. Menjadi persoalan, kenapa Velodrom Tertutup untuk lumba basikal ini dibina di Seremban, bukannya di Terengganu, kerana Terengganu mempunyai ramai pelumba basikal bertaraf dunia sedangkan tidak kedengaran pelumba basikal bertaraf dunia dari N.Sembilan.

Malaysia anjur Kejohanan Berbasikal Trek Piala Dunia Klasik

29 Sep 2012 - Malaysia bakal menganjurkan Kejohanan Berbasikal Trek Piala Dunia Klasik apabila velodrom tertutup di Seremban siap sepenuhnya, kata Presiden Persekutuan Kebangsaan Berbasikal Malaysia (PKBM) Abu Samah Abdul Wahab. "Pengumuman Belanjawan 2013 tentang pembinaan velodrom tertutup bernilai RM80 juta di Seremban itu, saya percaya hasrat ini boleh segera direalisasikan.

STADIUM BOWLING NEGERI YANG TERBIAR

4 Jan 2012 - BANGUNAN yang menempatkan gelanggang sukan boling di Pusat Sukan Paroi, Seremban yang terletak berhampiran dengan Stadium Tuanku Abdul Rahman Paroi kini sudah lama ditutup dan terbiar begitu sahaja. Kemungkinan ia sudah menjadi tempat penagih dadah lepaskan gian mereka serta untuk muda-mudi melakukan maksiat di situ. Pusat yang suatu ketika dahulu diuruskan oleh pihak Majlis Perbandaran Seremban (MPS) kini sudah tidak terurus lagi, berkemungkinan kurangnya sambutan atau pengurusan kurang cekap dan memuaskan kepada peminat sukan tersebut.

STADIUM BOWLING TERBIAR

18 Mei 2010 - Stadium Bowling Negeri yang terletak berhampiran Stadium Tunku Abdul Rahman Paroi, di sini, baru dibina tetapi sudah tidak lagi digunakan menjadikannya lokasi sesuai untuk pelbagai kegiatan tidak sihat seperti penagihan dadah dan maksiat, jika dibiarkan begitu saja. Apa yang lebih merunsingkan penduduk setempat, bangunan bernilai RM14 juta itu yang sudah lebih dua tahun tidak digunakan, kini dilihat mencacatkan pemandangan malah ada yang tersalah dengan menganggap ia sebagai masjid.

NEGRI TO BUILD ASIA'S FIRST BOWLING STADIUM

11 June 2003 - The first bowling stadium in Asia will be built at the Seremban Sports Complex in Paroi soon. The stadium, to be built on a 1.5ha land near the Tuanku Abdul Rahman Stadium at a cost of RM14mil, will have various facilities, including a multi-purpose hall, a food court and a gallery.

An agreement signing ceremony for the construction of the stadium between NS Superbowl Sdn Bhd and IZ-AN Corporation (M) Sdn Bhd was held on Monday and witnessed by Mentri Besar Tan Sri Mohamed Isa Abdul Samad. The NS Superbowl was represented by its chief executive officer, Badruddin Sheikh Ahmad, while IZ-AN was represented by its managing director, Abdul Halim Mohd Salleh.

The Mentri Besar, who is the patron of NSTBA, also called on the appointed contractor to complete the construction of the stadium on schedule.

He said the stadium would be used as the venue for the Sukma (Malaysia Games) bowling competition next year. Negri will host the 11th edition of the Games from May 28-June 6. – Bernama

Rujukan :

Baiki Komputer, TV, LCD, Barangan Elektrik dan Elektronik

Posted: 29 Sep 2012 06:10 AM PDT

Perkhidmatan membaiki komputer, TV, Radio, LCD/LED/Plasma dan sebarang peralatan elektrik serta elektronik

Sila hubungi : AMMAR NAJWAN RESOURCES
No 5, Tingkat 1, Lorong Alamanda 2/1,Taman Alamanda, Senawang, N.Sembilan
Tel : 06-6773371

Perkhidmatan lain yang disediakan :
Format hard disk
Perkhidmatan Internet
Fotostat

Tiada ulasan:

Nuffnang