Rabu, 22 Ogos 2012

Khalid Samad

Khalid Samad


Selamat Hari Raya Eidul Fitri

Posted: 22 Aug 2012 08:38 AM PDT

Selamat Hari Raya Eidul Fitri. Maaf Zahir dan Batin. Semoga bertemu Syawal dalam keadaan fitrah, diampuni dosa dan diredhai illahi.

Pada tahun ini, saya telah mengunjungi ibu dan bapa mertua bersama dua orang anak saya yang masih bujang pada malam raya. Berkesempatan bertemu adik beradik ipar dan anak buah sebelah isteri. Berbuka bersama seperti yang dirancang dan bermaafan di antara satu sama lain.

Pada Hari Raya pertama saya bersolat di Masjid berhampiran rumah dan seterusnya berhari raya bersama kaum keluarga. Oleh kerana ibu saya sekarang tinggal bersama di PJ maka adik beradik serta anak saudara semua mengunjungi rumah kami untuk bersalam-salaman dan bermaafan khususnya dengan beliau. Anak-anak saya semua turut datang bersama tujuh orang cucu kesayangan pada pagi raya. Tidak puas rasanya bermain dengan mereka semua, khususnya cucu yang ketujuh yang baru berusia 4 bulan.


Tepat jam 2 tengahari baru dapat saya meninggalkan rumah setelah solat Zohor untuk ke rumah terbuka MB di bangunan SUK. Bertemu sahabat handai walaupun untuk sebentar. Bermaaf-maafan dan menerima dengan baik segala ucapan semangat untuk berhari raya dan berpilihan raya!

WaLlahu 'Alam
KHALID SAMAD

Tiada ulasan:

Nuffnang