Isnin, 27 Ogos 2012

i n t a n h i j a u

i n t a n h i j a u


ADUN CHANGKAT JONG HADIR PERJUMPAAN RAYA RAKAN FB SEDOLOR ANAK KG. SG. SAMAK

Posted: 27 Aug 2012 04:39 AM PDT


TELUK INTAN, 24 Ogos - Walaupun Kampung Sungai Samak jauh terpencil namun kewujudan media sosial baru seperti facebook telah menjadikan kampung tersebut mempunyai ramai rakan fbnya. Dengan adanya media sosial baru itu, setiap perkembangan yang berlaku di kampung tersebut telah dapat diketahui melalui facebook Sg. Samak oleh anak-anak kampung di perantauan.

Memandangkan sambutan yang menggalakkan, maka pihak pengendali fb dan pemilik kafe cyber di kampung tersebut telah melakukan inisiatif mengumpulkan para rakan facebook mereka dengan mengadakan perjumpaan Hari Raya Aidilfitri baru-baru ini.
Kehadiran YB Anuar disambut mesra.

Majlis dimulai dengan tahlil dan doa.


Majlis telah diserikan lagi dengan kehadiran ADUN Changkat Jong, YB Hj. Mohd/ Anuar Sudin dan isteri, Pn. Hjh. Faridah Rajiah serta beberapa orang ahli jawatankuasa PAS Kawasan Teluk Intan dan Dewan Pemuda PAS Teluk Intan.
YB Anuar sedang mengambil juadah.


Duit raya untuk anak-anak.

YB Anuar menyampaikan sumbangan kepada pemilik CC.

Bergambar kenangan bersama sedolor anak kampung Sg. Samak.

Perjumpaan rakan facebook sedolor anak Kg. Sungai Samak itu telah berjaya menarik ramai ahli-ahlinya serta penduduk di sekitar kampung tersebut.

Selain ucapan selamat hari raya disampaikan, para tetamu telah dijamu dengan pelbagai jenis juadah raya yang menyelerakan. Pihak YB Anuar sendiri turut mengambil kesempatan beramah mesra dengan para hadirin. Beliau juga turut menyampaikan sumbangan kepada pihak penganjur.

intanhijau.blogpsot.com

Tiada ulasan:

Nuffnang