Ahad, 6 Mei 2012

YB Dato' Mohd Nasir Tan Sri Ibrahim Fikri

YB Dato' Mohd Nasir Tan Sri Ibrahim Fikri


TERIMA KASIH KEPADA RAKAN FB SAYA

Posted: 06 May 2012 10:23 AM PDT


Assalamualaikum.

Terima kasih saya ucapkan kepada rakan-rakan facebooker yang hadir pada program santai petang Khamis lalu di Taman Tamadun Islam (TTI). Sebenarnya saya sudah memikirkan agak lama untuk mengadakan program sedemikian tetapi malangnya kekangan waktu tidak mengizinkan saya.

Apa pun, apa yang saya hasratkan telah pun menjadi kenyataan. Dan saya amat gembira sekali di atas sambutan, kehadiran dan sokongan yang diberikan.

Melalui program sedemikian sebagaimana yang kita maklum, saya dapat mengenali rakan-rakan facebook saya, sama ada dari kawasan saya di Parlimen Kuala Nerus atau di mana sahaja. Apa yang penting kita dapat bersua, dapat berbicara dan bertukar-tukar pandangan mengenai banyak perkara.

Jujurnya, saya kagum dan teruja dapat bertemu rakan facebook. Ternyata mereka sangat mempunyai semangat setiakawan yang tinggi sesame mereka. Saya kagum dengan anda semua sebenarnya.

Kepada mereka yang tidak dapat hadir atas apa jua sebab, mungkin di lain waktu kita dapat bersua lagi dalam acara yang lain pula.

Saya fikir, facebooker adalah antara golongan yang sangat penting di kala ini. Mereka menjadi wartawan dan juru lapor mengenai apa jua peristiwa. Saya sendiri sebagai wakil rakyat, memperolehi banyak maklumat mengenai peristiwa di kawasan saya melalui apa yang dicatatkan oleh rakan-rakan facebook. Ada di antara mereka menghantar mesej melalui chatting dan sebagainya.

Bezanya hari ini, kita bersua muka dan saling mengenali antara satu sama lain.

Saya sangat berharap agar kita dapat bersua lagi di suatu masa nanti, insyaAllah.

Terima kasih kepada semua.

Tiada ulasan:

Nuffnang