Khamis, 19 Januari 2012

ZULKIFLI BIN NOORDIN

ZULKIFLI BIN NOORDIN


PARASIT ANWARINAS!

Posted: 18 Jan 2012 09:36 PM PST

(PaLut @ Pakatan Luar Tabi'e melahirkan PoLut @ Politik Luar Tabi'e)
Salam 2 all.

Kepantasan proses pemecatan YB Datuk Dr. Hasan Ali sebagai ahli PAS pada 08.01.2012 diikuti dengan pemecatan beliau sebagai Exco Hal Ehwal Islam, Infrastruktur & Kemudahan Awam Kerajaan Selangor pada 13.01.2012 sangat menakjubkan! Dan lebih pelik bin ajaib apabila portfolio beliau juga dirobak-robek apabila YB Dr. Ahmad Yunos exco baru dari PAS dilantik menggantikan Dr. Hasan Ali semalam 18.01.2012.

Pada teman, PAS sekadar menggali kubur sendiri apabila memecat Dr. Hasan Ali. PAS sedang mengetuk paku-paku terakhir keranda politik mereka. PAS sedang membaca talqin mereka sendiri!


Ramai ahli PAS khususnya, dan penyokong tegar mereka yang masih terkejut terkejut dengan pemecatan Dr. Hasan Ali, kini terkedu apabila Tan Sri Khalid Ibrahim mengumumkan bahawa Exco PAS hanya diberi portfolio menjaga Adat Resam Melayu, Belia & Sukan. Sedangkan portfolio Hal Ehwal Islam, Infrastruktur & Kemudahan Awam diambil alih oleh Menteri Besar sendiri. Parti Islam disuruh jage adat Melayu, parti Anwar diberi jaga Islam!

PAKATAN BiaDAP-PARASIT ANWARINAS TIDAK MEMPERCAYAI PAS

Jelas daripada strategi ini membuktikan bahawa Pakatan BiaDAP-PKR tidak mempercayai PAS! Walaupun parasit Anwarinas yang bersarang didalam PAS berusaha bersungguh-sungguh untuk memperhamba-abdikan PAS kepada perjuangan cauvinis BiaDAP & PKR, sehingga sanggup menjual Tuhan, agama dan perjuangan Negara Islam & hudud mereka, malah mengisytihar diri sanggup mati untuk kafir harbi, namun itu semua tidak cukop untuk memuaskan nafsu serakah kaum cauvinis ini. Mereka mahu perjuangan Islam ditalqinkan dan dikebumikan sedalam-dalamnya sehingga tidak bangkit lagi didalam PAS!

Faktor tidak percayakan PAS ini sudah mula sejak dari awal lagi. Buktinya ialah apabila YB Ustad Salleh Man, satu-satunya ADUN PAS di Pulau Pinang langsung tidak diberi sebarang jawatan atau kedudukan oleh rejim BiaDAP pimpinan Anak Jantan Kitsiang. Walaupun semasa kempen PRK Permatang Pasir umat Islam khususnya ahli PAS diperdaya dengan janji bahawa Ustad Salleh Man akan diberikan jawatan Exco Hal Ehwal Islam & Pengerusi Majlis Agama Islam Pulau Pinang.

Tetapi sehingga kini janji tinggal janji. Sebagaimana penduduk Kg. Buah Pala kini menyedari penipuan janji pemberian geran tanah keada mereka, begitu jugalah ahli PAS di Pulau Pinang masih menagih janji satu-satunya ADUN mereka diberikan jawatan yang dijanjikan. Ada antara mereka mula menyedari bahawa PAS sekadar dikaldaikan sahaja oleh cauvinis BiaDAP & PKR. Yang lebih memalukan PAS, ADUN PKR pulak yang dilantik memegang portfolio Hal Ehwal Islam. PAS terkonteng-konteng tidak berportfolio yop!

PARASIT ANWARINAS MEMALUKAN PAS

Dan yang lebih memalukan, PAS disuruh menjaga Adat Resam Melayu! Sedangkan selama ini parasit Anwarinas dok menyalak siang malam pagi petang memaki hamun orang Melayu sebagai assobiyah! Malah ada agamawan mereka yang mengisytiharkan diri malu mengaku menjadi Melayu. Pulang paku buah keras, hari ini ALLAH memalukan mereka pulak yop! Mungkin tugas pertama mereka ialah mencari surat beranak Hang Tuah, almaklumlah dengar cerita Hang Tuah ni dikatakan mitos yang tak pernah ujud!

Tak cukup dengan jatuhnya aib bagi parasit Anwarinas dengan tercabutnya portfolio Islam daripada PAS, ditambah lag keaiban mereka apabila Khalid Ibrahim sendiri mengisytiharkan diri dia yang paling layak menjaga Hal Ehwal Islam. Kahlid Ibrahim yop!? Manusia yang cukop tak sabar nak melutut maaf dengan pihak gereja apabila tercetus isu dakyah kristian oleh Gereja DUMC, sedangkan lapuran siasatan pun belm diterima daripada JAIS. Dan akhirnya Tuanku Sultan Selangor mengakui hakikat berlakunya dakyah tersebut! Tentu kaum pendakyah kimi tersenyum menyeringai dengan berkubornya Dr. Hasan Ali!

Sedangkan semua ahli PAS tahu tentang hadis Rasulullah saw yang bersabda, tunggulah kehancuran apabila orang bukan ahlinya dilantik memegang satu amanah. Khalid Ibrahim diberi amanah menjaga hal-ehwal Islam di Selangor? Malek PKR diberi amanah menjaga hal ehwal Islam di Pulau Pinang? Mr. Bean pun boleh gelak sampai pitam dengar yop! Jangan sampai dema lantik Elizabeth Wong jaga Hal-Ehwal Islam baru mike nak sedar diri yop! Adakah ini petanda permulaan tumPAS dan kehancuran terhemPAS PAS akibat mainan politik parasit Anwarinas? Wallahua'lam!

Pokok pangkalnya, PAS telah dimalukan dan dihina sebegitu rupa! Oleh rakan sekatil sebantal mereka sendiri pulak tu! Sebenarnya, PAS memang telah dimalukan sebelum ini. Iaitu apabila satu-satunya ADUN BiaDAP di Kedah mencabar tindakan menutup pusat penyembelihan babi di Alor Setar, malah dia mengugut membawa BiaDAP keluar daripada kerajaan Pakatan BiaDAP-PKR-PAS. Akhirnya Kerajaan PAS Kedah terpaksa akur dan menelan balik perintah penutupan itu! Apa lagi yang lebih memalukan selain terpaksa membenarkan pusat penyembelihan babi oleh parti yang mengaku Islam ni yop!

Pada teman, penyingkiran Dr. Hasan Ali sebenarnya adalah kejayaan terbesar cauvinis BiaDAP dalam strategi menguasai PAS melaui parasit Anwarinas yang sudah bersarang didalam PAS. Cauvinis BiaDAP sudah boleh tidor lena di Selangor. Selepas ini tidak akan ada lagi Hasan Ali melakukan serbuan terhadap pusat-pusat kemungkaran & maksiat saperti arak. Para pendakyah kristian pasti tergelak besar hari ini apabila Dr. Hasan Ali dihapuskan. Hilang sudah seorang Salahudin Al Ayobi, yang tinggal hanya Salak-din Al Kuyopi!

Bagi ahli-ahli PAS yang masih punya sedikit keimanan, mereka hanya ada satu pilihan. Iaitu membawa PAS keluar daripada PaLut @ Pakatan Luar Tabi'e ini dan kembali berjuang berlandaskan Al Quran & Sunnah. Jika tidak, eloklah PAS menukar nama kepada Parti Adat SeMalaysia, ataupun menjadi sayap Hal Ehwal Adat Resam Melayu bagi parti BiaDAP!

PARASIT ANWARINAS MENGHINA DIRI SENDIRI

Sebenarnya penghinaan dan fitnah yang melanda PAS sekarang ini adalah akibat perbuatan mereka sendiri kerana membenarkan parasit-parasit Anwarinas bermaharajalela menguasai PAS. Akibat tindak-tanduk parasit-parasit Anwarinas ini, PAS sanggup bersekongkol dengan Anwar menghalalkan penyalahgunaan kalimah ALLAH oleh kristian, walaupun Timbalan Mursyidul Am Dato' Dr. Harun Din mengeluarkan fatwa syirik bagi mereka yang redho dan bersetuju.

PAS membenarkan rumahtangga dan perkahwinan wakil rakyat mereka digadaikan sebagai pajakan politik dengan bai'ah sumpah talaq tiga semata-mata untuk menjaga kerusi dan kedudukan. PAS menghalalkan himpunan bersama kafir, malah mengangkat kafir harbi sebagai kalipah mereka dalam satu himpunan haram. Sebaliknya PAS melarang ahlinya daripada berhimpun bersama Exco Agama Islam mereka sendiri dalam membela dan mempertahankan aqidah umat Islam.

PAS sanggup bersekongkol untuk menabalkan seorang manusia yang sangat buruk akhlak dan perangainya untuk menjadi calon Perdana Menteri Malaysia! Malah calon tersebut menganut fahaman pluralisma yang diisytiharkan sebagai satu fahaman yang sesat dan boleh merosakkan aqidah! Dan lebih mengaibkan, calon kalipah pujaan parasit Anwarinas ini juga menyatakan undang-undang liwat sudah lapuk dan tidak relevan!

Penghinaan diri sendiri oleh PAS ini sehingga ke peringkat PAS boleh menolak kepimpinan ulama' saperti Ustadz Nasaruddin Mat Isa, sebaliknya memilih Mat Sabu sebagai Timbalan Presiden! Dan kemuncaknya PAS boleh memecat seorang tokoh dan aktivis perjuangan Islam saperti Dr. Hasan Ali dan redho menerima portfolio menjaga adat Melayu, dan membenarkan orang yang bukan ahli untuk menjaga hal ehwal Islam.

PAS yang selama ini memfitnah orang Melayu yang membela dan memperjuangkan bangsa Melayu sebagai assobiyyah, akhirnya dimalukan ALLAH dengan fitnah itu kembali kepada mereka, mereka pulak hari ni kena jaga adat resam Melayu! PAS yang selama ini memaki hamun orang Melayu yang bekerjasama dengan non-Muslim sebagai tidak Islamik, malah ada yang sampai dikafirkan.

Tetapi hari ini, mereka bukan sahaja bersekongkol dengan parti cauvinis harbi BiaDAP, malah ada yang sampai isytihar sanggup mati demi membela dan mempertahankan harbi ini! Dan fitnah paling besar melanda PAS apabila mereka mengisytiharkan perjuangan PAS untuk menegakkan sebuah Negara Islam ditongsampahkan kerana konon ceritanya "Negara Islam" TDAK ADA ada dalam Quran"!!!

Parasit-parasit Anwarinas terpaksa menelan ludah dan kahak yang mereka hamburkan selama ini terhadap bangsa Melayu umat Islam yang tidak sehaluan dengan mereka selama ini!


Akhirnya perkataan "Islam" hanya tinggal label sahaja didalam PAS. Perlembagaan PAS untuk menegakkan Negara Islam hanya menjadi huruf tulisan hiasan untuk keseronokkan membaca. Markas-markas dan pusat-pusat propaganda PAS yang dihias cantik dan indah sejak mendapat sedikit kuasa kini menjadi hambar, sehinggakan pentas ceramah politik mereka dirakusi oleh kaum cauvinis BiaDAP untuk memaki hamun sesama Islam diiring 'takbeer jihat' oleh parasit-parasit Anwarinas!

Para pemimpin, agamawan dan ustad-ustad dikalangan mereka pula sanggup mengeluarkan pelbagai patwa dan "wahyu" yang mengelirukan dan meragukan! Kalau dulu mereka sanggup berjihad dan mati syahid untuk mempertahankan surau papan plywood, hari ni mereka sanggup merampas tanah waqaf khas umat Islam untuk membina supermarket! Malah sampai ada yang mengeluarkan wahyu manusia yang ditabal bininya sendiri sebagai anugerah tuhan sebenarnya penyelamat umat akhir zaman setaraf Imam Mahdi! Akhirnya fitnah itu kembali kepada mereka apabila rakan sebantal mereka memalukan para parasit Anwarinas ini dengan titah yang mereka hanya layak menjaga adat resam Melayu sahaja, dan perihal Islam dicabut daripada mereka!

PERINGATAN RASULULLAH SAW

Benarlah sabda Rasulullah saw dalam satu hadis riwayat Baihaqi yang mafhumnya "nanti akan datang satu zaman didalam waktu terdekat dimana Islam itu tidak tinggal melainkan hanya namanya sahaja. Dan tidak tinggal didalam Al Quran kecuali huruf dan tulisannya sahaja. Masjid-masjid mereka cantik dan megah, tetapi sunyi daripada petunjuk. Ulamak mereka adalah antara manusia yang paling jahat diantara manusia yang ada dimuka bumi ini. Dari para ulamak ini akan muncul pelbagai fitnah, dan kepada mereka kembalinya fitnah itu" !!!

Semoga ALLAH memelihara iman dan aqidah kita semua daripada fitnah akhir zaman ini. Semoga sahabat dan saudara kita didalam PAS yan masih ada sedikit keimanan mendapat petunjuk, hidayah dan istiqomah daripada ALLAH demi menyelamatkan aqidah dan keimanan mereka.

Nasihat teman untuk mereka, untuk sekali dalam hidup mike, lakukanlah satu perkara yang haq dan betul. Mufaraqahlah, berpisahlah, tinggalkalah pakatan songsang dan luar tabi'e ini. Hapuskanlah parasit-parasit Anwarinas yang sedang bersarang didalam parti mike. Mereka itu umpama anai-anai yang sedang merosakkan PAS. Mereka hanyalah politikus kalkatus rakus yang bernafsu buas mahukan mahkota kekuasaan Putrajaya, yang mengamalkan politik machiavelli matlamat menghalalkan cara yang mike pernah patwakan sebagai sesat lagi menyesatkan.

AAMANTU BILLAH SUMMASTAQEEM - BERIMANLAH KEPADA ALLAH DAN BERISTIQOMAHLAH!

SELAMATKAN PAS DARIPADA KEHANCURAN!


MENGHAPUSKAN PARASIT ANWARINAS ITU JIHAD!

MENENTANG ANWAR ITU SATU JIHAD!


MEMERANGI BiaDAP ITU SATU JIHAD!


KEMBALI KEPADA AL QURAN & SUNNAH ITU SATU JIHAD!


Adios amigos, grasias senor!

Walahua'lam & Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Khamis
25 Safar 1433
19 Januari

Tiada ulasan:

Nuffnang