Isnin, 23 Januari 2012

Lim Kit Siang

Lim Kit Siang


Nak tengok Bersih, Cekap dan Amanah? … ada di Pulau Pinang

Posted: 22 Jan 2012 11:31 PM PST

— Aspan Alias The Malaysian Insider Jan 23, 2012 23 JAN — Ada sesuatu perkara yang saya mesti kongsi dengan rakan-rakan yang mengikuti blog saya. Sejak saya menyertai parti berbagai kaum DAP baru-baru ini, saya telah mendapat kutukan dari beberapa orang termasuk seorang dua rakan blog saya yang saya kenali, dan itu memang telah saya [...]

Suu Kyi becomes key to complex Myanmar politics

Posted: 22 Jan 2012 10:37 PM PST

By Didier Lauras (AFP) 23rd Jan 2012 YANGON — Aung San Suu Kyi is playing an increasingly important role in Myanmar, helping shore up a fragile alliance of former junta generals whose recent reforms have amazed observers, analysts say. After half a century of total military domination, the Southeast Asian nation held widely-criticised elections in [...]

Chapter 12: A Prescription For Malaysia

Posted: 22 Jan 2012 05:06 PM PST

by Bakri Musa Malaysia in the Era of Globalizat​ion #97 In 1969, shortly after the traumatic race riot that nearly ripped Malaysia apart, an angry and impatient young politician wrote a most unusual letter to the prime minister at the time, Tunku Abdul Rahman. Written in Malay, the letter used the most polite and deferential [...]

Tiada ulasan:

Nuffnang