Khamis, 14 April 2011

Comments for Wee Choo Keong

Comments for Wee Choo Keong


Comment on Questions Time: 06 April 2011 Mins of Information, Communication & Culture: ASTRO no monopoly by eo_aris@yahoo.com

Posted: 13 Apr 2011 11:57 AM PDT

Tuan. Boleh kah tuan cadangkan supaya astro beyond disediakan percuma kerana rasionalnya penyedia perkhidmatan perlu memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan bukannya mengurangkan tetapi kemudiannya dichas jika mahukan perkhidmatan yang lebih baik itu (Beyond). Tidak cukupkah keuntungan yang telah diperolehi dari kesusahan orang ramai itu? Di manakah slogan rakyat didahulukan? Seperkara lagi kenapa Astro diberikan hak untuk memonopoli siaran tv untuk perlawanan bolasepak tempatan malah radio pun tidak boleh menyiarkan siaran langsung perlawanan bola sepak sedangkan peminat bolasepak tempatan adalah ramai dan ramai juga yang menyokong BN tetapi tidak melanggan siaran Astro dan juga tidak semua berpeluang ke stadium untuk menontonnya disebabkan oleh faktor kewangan ataupun masa dan jarak. Mohon pertimbangkan cadangan ini.

Aris

Comment on The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! by Kalisah

Posted: 13 Apr 2011 05:31 AM PDT

Some of the commentators here are quite witty. I know its a serious subject but I had a good laugh. Anyway I agree Karpal should stop posturing. Hes no fool and knows exactly what hes doing. He knows the video is genuine but is prepared to let some people think otherwise because of politics.

Tiada ulasan:

Nuffnang